Chiudi annunziu

serie Samsung Galaxy U S22 hè diventatu u "flagship" più impopulare in a storia di u telefunu Galaxy. Sicondu un rapportu da a Corea di u Sudu citatu da u situ web di Gizchina, più di 300 14 unità di i novi telefoni di a serie di punta sò stati venduti in quellu paese in un solu ghjornu di pre-vendita. Inoltre, 21 milioni di unità sò stati venduti in l'ottu ghjorni di pre-vendita (1,02-XNUMX di ferraghju), superendu u record precedente tenutu da a serie. Galaxy S8. Hà righjuntu u limitu di un milione di unità pre-vendute in 11 ghjorni.

Successu Galaxy U S22 ùn hè micca surprisante in a patria di Samsung. Tutti i mudelli, questu hè S22, S22+ a S22 Ultra, offre schermi superiori, custruzzione premium, grandi fotocamere è supportu longu di software (quattru aghjurnamenti Androidè cinque anni di patch di sicurezza). Ùn ci hè nisuna ragione per dubbità chì anu da esse successu in u mondu.

Ricordemu brevemente chì u mudellu di basa hà un display flat 6,1-inch, una camera tripla cù una risoluzione di 50, 12 è 10 MPx è una batteria cù una capacità di 3700 mAh è supportu per a carica rapida 25W, u "plus" U mudellu hè equipatu cù un display flat cù una dimensione di 6,6 inch, a stessa camera posteriore cum'è u mudellu standard, una batteria cù una capacità di 4500 mAh è supportu per a carica rapida 45W, è u mudellu Ultra vanta un display curvo di 6,8-inch. una quad camera, un stylus integratu è una bateria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida 45W. Aghjunghjemu chì tutti i mudelli sò alimentati da Snapdragon 8 Gen 1 chips o Exynos 2200. Hè u nostru turnu Galaxy U S22 cumencia à vende oghje.

Pudete cumprà prudutti Samsung di novu introduttu quì

U più lettu d'oghje

.