Chiudi annunziu

A natura open source di l'ecosistema Android porta un grande benefiziu per i sviluppatori è l'utilizatori. In ogni casu, ponu ancu un certu risicu di sicurità - permette à i pirate di esse più creativi in ​​a creazione di diversi codici maliziusi. Ancu se l'applicazioni infettate sò rigularmente eliminate da a Google Play Store, alcune scappanu da i cuntrolli di sicurezza di Google. È unu tali, chì oculta un trojanu bancariu, hè avà signalatu da a cumpagnia di cibersecurità Threat Fabric.

U novu troianu bancariu, chjamatu Xenomorph (dopu à u caratteru straneru di a saga Sci-Fi di u stessu nome), mira à l'utilizatori di i dispositi cù Androidem in tutta l'Europa è hè assai periculosa - si dice chì hà digià infettatu i dispositi di i clienti di più di 56 banche europee. Certi portafogli di criptu di munita è applicazioni di e-mail anu ancu suppostu esse infettati da questu.

Xenomorph_malware

U rapportu di a cumpagnia indica ancu chì u malware hà digià registratu più di 50 XNUMX scaricamenti in Google Store - in particulare, si nasconde in una applicazione chjamata Fast Cleaner. A so funzione formale hè di caccià u dispusitivu di dati innecessarii è migliurà a vita di a bateria, ma u so scopu principale hè di furnisce malware cù l'infurmazioni di u cliente.

Disguised in questu modu, Xenomorph pò accede à e credenziali di l'utilizatori per l'applicazioni bancarie in linea. Traccia a so attività è crea una superposizione, simile à l'app originale. Un utilizatore pò pensà chì travaglia direttamente cù a so applicazione bancaria, ma in realità dà informace circa u vostru contu à u trojan bancariu. Cusì, s'è vo avete stallatu l 'applicazzioni mintuvà, sguassate lu da u vostru telefonu subitu.

U più lettu d'oghje

.