Chiudi annunziu

Era 2018 è Blizzard hà annunziatu chì preparava una versione mobile di forse u so titulu più populari, Diablo, per smartphones è tablette. Dopu, in uttrovi di l'annu passatu, Diablo Immortal hè stata lanciata nantu à a piattaforma Android cum'è una beta chjusa per a prova da un publicu più largu. Puderemu finalmente vede a versione finale questu annu. 

Almenu hè ciò chì l'ultimu post si riferisce nant'à u blog di ghjocu, chì cita ciò chì hè statu scupertu durante a beta chjusa è chì altri cambiamenti seranu fatti à u ghjocu prima ch'ellu sia in diretta. Impurtante, Blizzard hè sempre pianificatu questu annu cum'è l'annu per lancià stu titulu unicu mobile. Hè interessante chì ancu u trailer publicatu si riferisce esclusivamente à a distribuzione attraversu Google Play è ùn menziona l'App Store d'Apple in ogni modu.

Diablo hè un ghjocu 2D in una vista isometrica, in quale u ghjucatore cuntrolla unu di parechji caratteri cù u mouse è u teclatu. A prima parte hè stata liberata in u 1996 (Diablo II hè stata liberata in 2001 è Diablo III in 2012) è tuttu u ghjocu si svolge in u picculu paesi di Tristram in u regnu di Khandaras. Dopu à a morte di u rè Leoric, in quale Diablo stessu hà ghjucatu un rolu, u regnu hè à l'orlu di u caosu. U paese di Tristram, induve Leoric resideva, hè chjusu da u so circondu è finu à dece abitanti hè completamente abbandunatu, cù un male scunnisciutu chì reside in un labirintu prufondu sottu à a cattedrale lucale. U vostru compitu ùn hè nunda di più chè di fà u vostru modu à u pianu più bassu è di sicuru eliminà stu male.

I cambiamenti pianificati 

Diablo Immortal serà un MMO classicu, dunque si deve esse previstu chì u ghjocu di a cumunità serà in prima linea quì. Questu hè ancu perchè ci saranu raids, chì sò scontri cù patroni finu à 8 ghjucatori. Tuttavia, i ghjucatori beta anu manifestatu un dispiacere considerableu cù u so equilibriu, cù certi capi chì sò troppu faciuli è altri troppu difficili. U ghjocu hè ancu abbastanza sbilanciatu quandu qualchissia in u gruppu di ghjucatori hè significativamente daretu à u nivellu.

Un sistema di "catch-up" hè statu aghjuntu per a beta in modu chì i principianti ponu uttene l'equipaggiu è l'esperienza più veloce, in u ghjocu in tempu reale questu serà di sicuru trattatu da compra In-App. A monetizazione ghjucà un rolu impurtante quì. Diablo Immortal serà liberu di ghjucà à u lanciamentu, ma ci sarà un Passu di Battaglia opzionale è di sicuru pagatu, è ancu acquisti di valuta in u ghjocu. Ma u sistema di gemme è abbonamenti cambierà sempre perchè ùn era micca perfettamente equilibratu. L'essenza stessa di Diablo hè di caccià u megliu equipamentu pussibule, è sicondu quelli chì avianu accessu à a beta, i sviluppatori anu stumbled un pocu quì ancu. Cusì, anu da sempre ottimisà e diverse statistiche di l'articuli dispunibuli in modu chì ùn sò micca inutilmente forti, ma ancu micca troppu debuli per u so propiu livellu. 

Hè solu adattatu chì Blizzard piglia i feedback di i ghjucatori da a beta chjusa à u core, è chì volenu ottimisà più tuttu prima chì u titulu sia ufficialmente liberatu à u mondu. Attualmente, ùn hè micca cunnisciutu s'ellu ci sarà una beta aperta o s'ellu ci sarà un lanciu ufficiale. In ogni rispettu, hè chjaru chì u tìtulu hè travagliatu, è ùn pudemu solu sperà per e parolle di i sviluppatori chì a videremu questu annu. 

Diablo Immortal nantu à Google Play è preregistrazione

U più lettu d'oghje

.