Chiudi annunziu

Ogni annu, Samsung ci presenta una nova serie di smartphones Galaxy S, chì deve esse dimustrà u so piccu tecnologicu per l'annu datu. Dopu avè cambiatu à a nova numerazione, pudemu ancu vede quale annu hè nantu à u primu bonu. Allora questu annu avemu un trio di mudelli di telefoni Galaxy S22, quandu mettemu quellu ambiente à a prova, questu hè Galaxy S22+. 

Galaxy U S22 pò esse troppu chjucu, è hà parechji cumprumessi cumparatu cù i so fratelli maiò. Galaxy U S22 Ultra pò esse inutilmente grande è caru per parechji. U significatu d'oru in a forma di un mudellu Galaxy L'S22 + pò dunque esse cumpritamenti ideale. Hè ghjuntu à noi per pruvà in a so combinazione di culore d'oru rosa (oru rosa) è a versione 256GB di u so almacenamiento internu. U prezzu ufficiale di un tali mudellu in u situ web di Samsung hè CZK 27 (a versione 990GB costa CZK 128 menu). I pre-ordini cuntinueghjanu finu à u 10 di marzu, è un ghjornu dopu principia a vendita forte. 

Custruzzione mellorata 

Mentre u mudellu Ultra hè una cumminazione di mondi Galaxy S è Nota, cusì mudelli Galaxy U S22 è S22 + sò chjaramente basati nantu à i so predecessori, vale à dì a serie Galaxy S21. Tuttavia, ùn pensate micca chì hè solu una migliione interna è tuttu resta u listessu à l'esternu. Probabilmente ùn ricunnosce micca a visualizazione più chjuca di 0,1 inch, ma sapete digià u cambiamentu in a custruzzione di quadru. Armor Aluminium, cum'è Samsung chjama u quadru intornu à u telefunu, hè assai piacevule micca solu à l'ochju, ma ancu à u toccu, ancu s'ellu prubabilmente piglia più impronte digitali di ciò chì vulete.

I lati sò più affilati è più faciuli di afferrarà, ancu s'ellu sò brillanti, cusì u telefunu pò scorri un pocu in mani particularmente sudati, è ancu u vetru matte posteriore ùn impedisce micca tantu. Per d 'altra banda, u telefuninu hè abbastanza ligeru per a so dimensione, per quessa, ùn ci hè definitu micca risicu chì in realtà cascarà da a vostra manu à a fine. A so esecuzione hè esemplare è precisa. Dopu tuttu, a qualità di a custruzzione hè ancu pruvata da a resistenza di l'umidità secondu IP68 (prufundità di 1,5 m d'acqua fresca per 30 minuti).

Pudete truvà u buttone di putenza à u latu drittu di u dispusitivu, sopra ci hè una grande split per vulume su è falà. Pudete truvà u slot per a carta SIM in u fondu, è ancu u cunnessu USB-C. Sia u strumentu di rimuzione SIM è u cable USB-C à USB-C sò inclusi in l'imballu di u produttu. Ma micca l'adattatore di alimentazione o l'auriculare. Samsung hà decisu di ghjucà cù e dimensioni di display di a so linea superiore di smartphones. À a fine, a visualizazione più chjuca ùn importa micca veramente, perchè certamente ùn vi vede micca sta riduzzione, ma vi sentite decentemente nantu à a dimensione di tutta a struttura. E dimensioni di u dispusitivu sò 157,4 x 75,8 x 7,6 mm è u so pesu hè sempre un utilizable 195 g.

U display più luminoso 

Dynamic AMOLED 2X hè attualmente u megliu chì pudete truvà nantu à u mercatu mobile (a risoluzione hè 1080 x 2340 pixel, densità 393 ppi). Di sicuru, questu hè dovutu à a so luminosità massima, cù quale pò ghjunghje sin'à 1750 nits. S'ellu vi disturba in l'estiu chì ùn pudete micca vede nunda nantu à u screnu di u vostru telefunu, sarete finalmente quì (si manghja solu a bateria). Ci era ancu una certa cuntruversia intornu à a visualizazione in quantu à a so freccia di rinfrescante. Samsung hà inizialmente dichjaratu un valore in a gamma adattativa da 10 à 120 Hz, ma fisicamente a visualizazione principia à 48 Hz, chì allora ancu. a cumpagnia spressu. U dispusitivu pò ghjunghje sin'à 10 Hz cù i loops di software, ma ùn hè micca una specificazione di visualizazione, per quessa, u valore chì hè veramente ligatu à a visualizazione hà cuminciatu à esse datu.

Una freccia di rinfrescante più altu affetta cumu percevemu a fluidità di u muvimentu nantu à a visualizazione, sia in menu, in u web o in ghjochi. U più altu hè, più energia u dispusitivu tira. À u cuntrariu, una freccia di rinfrescante più bassa salva a bateria. IN Settings -> Mostra -> Fluidità di u muvimentu pudete stabilisce s'ellu vulete attaccà finu à u limitu di 120Hz superiore in casu d'usu, o se vulete "impaccià" à quellu 60Hz. Ùn ci sò altre opzioni dispunibili. Quelli chì anu tastatu 120 Hz sanu chì in nisuna circustanza ùn vulianu nunda d'altru. Hè veramente sensu quandu hè assuciatu cù schermi OLED, postu chì hà un impattu significativu nantu à cumu percepemu l'interazzione cù u dispusitivu stessu.

Di sicuru, a visualizazione oculta ancu altre tecnulugia. Un lettore di impronte digitali ultrasonicu hè presente, chì ùn hà nunda di fà cù quellu utilizatu in a generazione precedente. Ci hè ancu a funzione Vision Booster, chì assicura una presentazione più fedele di i culori à a luminosità massima. Ci hè ancu un filtru Eye Comfort Shield cù intelligenza artificiale chì riduce a luce blu. Aghjunghjemu ancu chì a freccia di rinfrescante Touch Sampling Rate, vale à dì a risposta à u toccu, hè 240 Hz in modu di ghjocu. A camera selfie hè, sicuru, pusata in u pirtusu situatu à a cima à mezu à a visualizazione. U 10 MPx chì furnisce ùn hè micca assai, l'apertura f / 2,2 ùn abbaglia micca troppu. Tuttavia, ùn hè micca assai visibile in i risultati. Sè vo site un maniacu di selfie, probabilmente ghjunghjerà à u mudellu più altu di a serie, però i Galaxy U S22 + face un bellu travagliu quì. L'angolo di vista di a camera frontale hè di 80 gradi.

Parechje altre camere 

Sia pigliate a prova Galaxy S22+ o a so versione più chjuca senza u moniker Plus, truverete specificazioni completamente identiche di e so camere quì. È anu cambiatu assai da a serie S21. U 12MPx per a lente d'angula larga hà saltatu ghjustu à 50MPx, chì unisce quattru pixel in unu per ottene più luce (pixel binning), ma se vulete, pudete ancu creà una vera foto 50MPx. Inoltre, questu hè u sensoru più grande chì a cumpagnia hà utilizatu in qualsiasi di i so telefoni fora di u moniker Ultra. A so taglia hè 1/1,56 inch è apertura f/1,8, ci hè ancu OIS.

Di sicuru, un sensoru più grande cattura più luce, chì hè soprattuttu impurtante in cundizioni di poca luce induve una grande quantità di rumore hè evitata. Hè per quessa chì ci hè a tecnulugia Adaptive Pixel per una migliore resa di culore ancu in e foto di notte. Dopu tuttu, Samsung hà cuncentratu assai nantu à a fotografia di notte quì. Francamente, a fotografia di notte cù poche fonti di luce serà sempre inutile. Quandu avete bisognu di piglià una foto di notte, hè impurtante d'utilizà solu a lente chì hè adattata per questu, è questu hè u largu angulu. Se a scena hè veramente scura, hè megliu utilizà a retroilluminazione, ma se qualchì lumera si mette nantu à questu, i risultati sò abbastanza utili.

Quandu si spara cù una prufundità di campu pocu, uttene un sfocatura di fondo più naturali, ma per via di a larghezza di u sensoru, fate cura à a distorsione di l'uggetti prisenti troppu vicinu à a lente. Samsung hà ancu aghjustatu una nova funzione AI Stereo Map à u modu Portrait, chì migliurà i risultati in generale. A ghjente deve vede più naturali cù u so aiutu, l'animali furry ùn deve più avè i so capelli mischiati cù u fondu.

In quantu à e duie lenti rimanenti, truverete un 12MPx ultra-wide sf/2,2 cù un angolo di vista di 120 gradi, chì hè identicu à l'annu passatu, è ancu un teleobiettivo 10MPx cù triple zoom otticu, OIS, f/ 2,4 è angolo di vista 36 gradi. Questu significa chì avete un intervallu da 0,6 à 3 stops di zoom otticu quì, cù u massimu digitale essendu trenta volte. Mudellu Galaxy Tuttavia, u S21 + offriva un zoom 1,1x, postu chì u so sensoru era 64MPx, è a cumpagnia hà utilizatu trucchi di software per zoomà quì. Sta suluzione chì si basa in hardware è ottica fisica hè ovviamente una soluzione megliu. Tuttavia, tenite in mente chì deve esse usatu solu in cundizioni di illuminazione bona. Quandu si deterioranu, u zoom serà basatu annantu à l'obiettivo 50MPx wide-angle, induve u cropping appropritatu serà realizatu. Ma hè una pratica cumuni.

Samsung hà ancu travagliatu nantu à l'applicazione di càmera. Avà pudete aduprà u modu Pro per tutti i lenti principali. U so supportu hè ancu presente in e rete soziale, induve pudete piglià u cuntenutu direttamente in elli senza avè da carricà quì da a galeria. Allora per u video Galaxy U S22 + pò fà 8K à 24 frames per seconda, ma 4K pò digià avè 60 fps, Full HD 30 o 60 fps. U video HD slow motion finu à 960 fps hè sempre presente. Stabilizazione funziona veramente bè quì.

I ritratti di mostra sò scalati per l'usu di u situ web. Pudete vede a so dimensione completa quì.

Prestazione discutibile è durata di a bateria 

I dui punti più cuntruversi venenu dopu. Cuminciamu cù u più simplice, chì hè a durabilità. A bateria 4500mAh pò probabilmente trattà ciò chì aspetta da ellu. Cusì ùn ci hè micca miraculi di usu di parechji ghjorni, per un'altra banda, ùn avete micca da preoccupari chì u vostru telefunu si spegnerà dopu a mità di ghjornu. Samsung permette di carricà in wireless à 15W, cù a carica cablata 45W presente. Allora ci hè statu un cambiamentu significativu quì, ma ùn significa micca assai in a finale. Pudete ancu vede testi specializati. Se simulavamu a carica rapida, utilizendu un adattatore 60W, cargu a bateria da 0% di a so capacità à 100% in una ora è 44 minuti. È ùn hè micca esattamente un risultatu super veloce.

Di sicuru, quantu veloce a vostra bateria sguassate è quantu dura dipende di cumu utilizate u vostru dispositivu. Si pò dì chì l 'usu mediu ùn avarà u minimu prublemu, ma utilizatori esigenti pò esse sorpresu da u riscaldamentu di u dispusitivu sottu alta carica. Ma hè un prublema cumuni è cunnisciutu di u chipset Exynos, indipendentemente da a generazione. L'attuale 4nm Exynos 2200 deve esse paragunatu cù u Snapdragon 8 Gen 1 ma cù un chip Apple A15 Bionic. In diverse teste, salta davanti à Snapdgragon, quì di novu hè un pocu di punti daretu à ellu. Allora si pò dì chì i dui chipsets sò assai vicini in termini di prestazione, Apple di sicuru si scappa cù i dui.

Ma u funziunamentu hà ancu un effettu nantu à u prucessu di altri prucessi, quandu era precisamente nantu à questu chì u mudellu Ultra hà brusgiatu in a prova fotografica. DXOMark. À quellu in u casu di u mudellu Galaxy Ancu s'è avemu sempre aspittendu u S22 +, pudemu certamente dì chì stu mudellu ùn hà nunda di vergogna è pò facilmente fà fronte à u megliu di u mondu. Ùn serà micca u primu, ma certamente si mette in i primi vinti. Ciò chì hè grande hè chì One UI 4.1 furnisce digià una funzione RAM Plus definita da l'utilizatore induve pudete piglià finu à 8GB di almacenamiento internu è aduprà cum'è memoria virtuale. Galaxy Allora l'S22 + stringerà attualmente tuttu ciò chì preparate per questu, ma i vostri ditte puderanu "brucia" un pocu. Dopu tuttu, riscalda ancu una cosa cusì assai forte iPhone 13Pro Max.

Un'altra funzione essenziale 

Samsung Knox Vault usa un processore è memoria sicura chì isola i dati sensibili da u sistema operatore principale. Grazie à una grafica chjara in l'interfaccia d'utilizatore One UI (quì pudete truvà e so nutizie) pudete ancu vede quali app anu accessu à i vostri dati è filmati di càmera, cusì pudete decide di cuncede o micca à l'applicazioni individuali i permessi adatti. Diversi altri funziunalità di sicurità sò ancu novi, cumpresu, per esempiu, a microarchitettura ARM chì impedisce ciberattacchi à u sistema operatore è a memoria. In più, ci hè Samsung Wallet è tecnulugia cume Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e, Bluetooth 5.2 o di sicuru 5G, NFC è supportu Dual SIM. Les haut-parleurs stéréo jouent sans distorsion et sans bruit. Di sicuru, u dispusitivu corre Androidper 12, è mudelli di serie Samsung Galaxy S22 hà prumessu quattru anni di aghjurnamenti di u sistema è cinque anni di patch di sicurezza.

Allora a quistione fundamentale hè se Galaxy U S22 + vale i soldi. A risposta deve esse chì ùn ci hè micca assai di pensà quì. Hè grande, ma micca massiccia, hè stylish, ma micca splendente, piglia grandi ritratti ma micca u megliu, hè putente ma hà riserve, è hè caru ma micca troppu caru. Sè vo vulete u megliu Samsung hà da offre, vi tocca à andà per u mudellu Ultra. Se vulete un dispositivu più chjucu, ma ancu assai u stessu (in particulare in termini di specificazioni di càmera), u mudellu più chjucu hè offertu. Galaxy S22, o cù qualchi ristrizzione vi pò fà cù is Galaxy S21 FE. Ma in ogni rispettu hè Galaxy U S22 + hè un grande telefunu chì pò stà à a cima di a linea.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 + quì

U più lettu d'oghje

.