Chiudi annunziu

A famosa piattaforma di cumunicazione WhatsApp hà ricivutu recentemente una quantità di funzioni utili è hè attualmente à pruvà ancu più funzioni. Avà hè statu revelatu chì una di e funzioni chì sò testate hè quella chì facilita a ricerca di missaghji.

WhatsApp beta per Android in a versione 2.22.6.3 porta una novità in a forma di una scurciatoia per a ricerca di missaghji. A nova funzione permette à l'utilizatori di circà i missaghji direttamente da a pantalla d'infurmazione di cuntatti persunali è gruppi, senza chì l'utilizatore hà da andà à un gruppu specificu o chat è dopu apre u menù cù trè punti. A piattaforma hè attualmente a prova di a funzione cù un picculu gruppu di tester beta, è alcuni di elli signalanu un bug minore induve a scorciatoia di ricerca a volte ùn appare micca. À u mumentu, ùn hè micca cunnisciutu quandu a nova funzione serà dispunibule per tutti l'utilizatori.

Molte funzioni sò state aghjunte à WhatsApp in l'ultimi mesi chì l'utilizatori anu dumandatu dapoi un bellu pezzu, cum'è l'opzione di mandate foto in qualità senza cumpressione, trasferisce a storia di chat da iOS na Android dispusitivu o un'opzione Aduprate u cumunicatore populari in u mondu nantu à parechji dispositi à una volta. Attualmente, WhatsApp prova ancu una quantità di altre funziunalità, cum'è a capacità di risponde à i missaghji cù emoji o parechje funziunalità per migliurà l'editore di foto.

U più lettu d'oghje

.