Chiudi annunziu

Assenza di lancià una nova serie di mudelli Galaxy Nota l'annu passatu è cunferma di fattu, chì a serie in realtà ùn esiste più da u capu di a cumpagnia Samsung TM Rohm, puderia fà tristi i fan di sti mudelli. Tuttavia, in vista di a situazione attuale, sta nutizia pò esse micca cusì male, postu chì ci hè veramente una prumessa pusitiva - ancu s'ellu cù un nome diversu, ogni annu avà una alternativa Nota serà lanciata, chjamata ghjustu. Galaxy Cù Ultra. 

A decisione di Samsung di finisce a linea Galaxy A Nota ùn era micca, è ùn hè micca sempre, surprisa, ancu datu e differenze notevolmente marginali trà i telefoni. Galaxy S à Galaxy Note nantu à l'anni. Inoltre, solu Galaxy A Nota puderia riduce u nùmeru di vendite di telefuni plegabili chì Samsung lancia à u turnu d'aostu è di sittembri di quellu annu, è chì sò avà supposti per vede à u mondu u prugressu tecnologicu è a punta di Samsung. E di sicuru, hà bisognu di vendite adattate di puzzle per ch'ellu pò vantassi di elli in modu abbastanza logicu.

Eccu Galaxy Nota 20 a Galaxy Nota 20 Ultra hè diventatu l'ultimi telefoni di u so tipu, o megliu solu l'ultimi di a so designazione. Grazie à specificazioni impressiunanti è à l'ingaghjamentu di Samsung per u supportu à longu andà di u software di smartphone, i dui mudelli sò sempre utilizabili oghje. Pudete cumprà u primu in cundizione usata per circa 13 18 CZK, un novu vi costarà 17 500, cusì pò esse veramente una opzione interessante è assequible chì offre ancu una S Pen. U mudellu Ultra costa allora circa 28 XNUMX CZK in u casu di un mudellu utilizatu, ma u novu hè sempre in ghjiru à a marca di XNUMX XNUMX CZK, è chì digià cunsiderà u prezzu di u novu. Galaxy U S22 Ultra ùn vale micca assai. 

Samsung Galaxy Nota 2 a Galaxy Pudete cumprà u Note 20 Ultra quì

Se guardate a linea Galaxy S22, hè ovvi chì e differenze in e specificazioni di mudelli individuali sò assai significativu. Dunque, mentre a Nota hè stata fusionata cù a serie S, hè praticamente solu un cambiamentu di nome per i fan di a serie Note. Mudellu Galaxy U S22 Ultra hè più di una Nota chì a generazione precedente di u so mudellu. Hè assai prubabile chì a sucetà cuntinueghja sta tendenza in e generazioni future. U cliente averà dunque una scelta relativamente bona quant'è un smartphone basterà (Galaxy S), Phablet (Galaxy S Ultra), o va drittu per u mudellu più altu chì pò (Galaxy Da Fold).

U più lettu d'oghje

.