Chiudi annunziu

L'applicazione populari in u mondu per a creazione di video brevi TikTok apparentemente vole "cumprà in a col" di a piattaforma video YouTube. I creatori ponu avà filà video finu à 10 minuti.

Questu hè un cambiamentu veramente significativu, perchè finu à avà i creatori puderanu sparà un massimu di video di trè minuti. Originariamente, però, u limitu era solu un minutu, i video finu à trè volte più longu puderanu esse arregistrati solu da u lugliu passatu.

Ùn simu cumplettamente sicuri se pudemu ancu chjamà TikTok una breve app video cù un limitu massimu di 10 minuti, ma cù l'opzioni di registrazione più longu avà dispunibili per i creatori, l'utilizatori anu avà una ragione per passà ancu più tempu nantu à l'app. Sicondu u Wall Street Journal, chì si riferisce à e persone senza nome vicinu à u creatore di l'app, ByteDance, TikTok hà guadagnatu $ 4 miliardi da publicità l'annu passatu (più di 89 miliardi di corone).

TikTok hà attualmente più di un miliardo di utilizatori attivi mensili chì ricevenu brevi video mandati à u so feed TikTok utilizendu un algoritmu chì currisponde à l'interessi di l'utilizatori cù i sughjetti di i video. Se TikTok vole veramente sfidà YouTube cù u novu cambiamentu, hà ancu una longa strada per andà per avvicinà a piattaforma di video populari in u mondu in termini di rivenuti di publicità. Hà guadagnatu 28,8 miliardi di dollari (circa 646 miliardi di corone) da a publicità l'annu passatu, vale à dì più di sette volte più.

U più lettu d'oghje

.