Chiudi annunziu

In ghjennaghju, avemu infurmatu chì Realme travaglia nantu à un successore di u successu Realme GT Neo2 smartphone mid-range, chì puderia esse un "assassinu" micca solu per i prossimi Samsung in questa categuria. Avà u so primu render hè ghjuntu in l'onda.

Da una maghjina circulata da un leaker @Shadow_Leak, seguita chì u Realme GT Neo3 avarà un display flat cù bisele relativamente sottili (solu un chin ligeramente più grossu) è un cut-out circular situatu in u centru superiore è un modulu di foto rettangulare chì accoglie u sensore principale gigante è dui più chjuchi. .

In più, u leaker hà dettu chì u Realme GT Neo3 hà un display OLED di 6,7-inch cù risoluzione FHD + (perdite precedenti menzionate una dimensione di 6,62 inch) è una freccia di rinfrescante 120Hz. U chipset serà u Dimensity 8100, cù filtrazioni previ parlendu di u Snapdragon 888. In ogni casu, u Dimensity 8100 deve esse paragunabili in rendiment. A camera averà una risuluzione di 50, 8 è 2 MPx (u principale deve esse basatu annantu à un fotosensore Sony IMX766 è avè stabilizazione ottica di l'imagine, a seconda apparentemente serà un "largu angulu" è u terzu servirà cum'è macro). camera). Ci sarà una camera frontale 16 MPx è una batteria cù una capacità di 5000 mAh. Ci sarà ancu un supportu per a carica rapida cù una putenza di 80 W (perdite precedente menzionate 65 Watts quì). Sicondu diverse indicazioni, u telefunu puderia esse presentatu prestu, in particulare questu mese.

U più lettu d'oghje

.