Chiudi annunziu

Comu pare, u sistema upirativu Android 13 uttene una funzione chì l'utilizatori di Samsung anu utilizatu per un bellu pezzu (è hè u listessu in iOS per Apple iPhones). Sicondu l'ultimu rapportu di a cumpagnia Speranza perchè aghjunghje Android 13 duie novi API chì permettenu à l'utilizatori di u sistema di cuntrullà a luminosità di a linterna nantu à i so smartphones. 

Google hà liberatu u primu sviluppatore di custruzzione u mese passatu Androidu 13, grazia à quale pudemu avè una vista di e funzioni chì venenu. Nuove opzioni di prutezzione di a privacy, icone tematiche, preferenze di lingua per l'applicazioni individuali, o un pannellu di lanciu rapidu mejoratu seranu dispunibili in questu. Forsi a maiò parte di l'utilizatori eventualmente aduprà a pussibilità di cuntrullà u splendore di a linterna, chì ùn era micca discutitu inizialmente. Ancu s'ellu ci hè una piccula cattura.

Una UI hè solu a superstruttura di sistema più avanzata Android, è Samsung hè ancu migliuratu constantemente. Frà altre cose, ci hè ancu una opzione per attivà una linterna da u pannellu di lanciamentu rapidu, chì pudete poi definisce a so intensità di illuminazione. Tuttavia, altri dispusitivi cù Androidùn pò micca Allora Google hà nutatu chì questu hè una funzione piuttostu utile è pensa à purtà à almenu cun Androidem 13. Contene dui API chjamati "getTorchStrengthLevel" è "turnOnTorchWithStrengthLevel".

U primu aumenterà u nivellu di luminosità di u lampu LED, mentre chì u sicondu hà da stabilisce u valore minimu. Nanzu, ci era solu una API, "setTorchMode", chì permetteva à l'utilizatori sia accende o spegne a torcia. L'utilizatori di altre marche di smartphone cù Androidma em ùn deve micca aspittà in avanti prematuremente. Sicondu u blog, micca tutti i telefoni intelligenti puderanu cambià i livelli di luminosità di a linterna, postu chì un aghjurnamentu di hardware di a camera serà necessariu per sustene sta funzione. Cum'è tali, i telefoni Pixel di Google puderanu esse l'unichi telefoni per uttene sta funzione cun un aghjurnamentu à u Android 13. 

U più lettu d'oghje

.