Chiudi annunziu

À u MWC 2022 in corso, Realme hà introduttu una nova tecnulugia di ricarica rapida UltraDart chì permetterà à i telefoni smartphones per esse carricati cù una putenza di 100 à 200 W. U prossimu telefuninu mid-range serà u primu à aduprà. Realme GT Neo3.

In particulare, u Realme GT Neo3 sustenerà a carica UltraDart cù una putenza media, vale à dì 150W, chì serà sempre un record in u mondu di i telefoni smartphones (sicondu i fugghi precedenti, duverebbe sustene "solu" a carica di 65 o 80W). Ricordemu chì i caricatori più veloci di Samsung anu una putenza di 45 W.

I telefunini esistenti chì utilizanu a tecnulugia Dart (in cui si basa a nova tecnulugia UltraDart) caricanu trà 18 è 65 Watts. U megliu di elli pò esse cumpletamente carica in 35 minuti. tecnulugia UltraDart voli andà assai più luntanu, o sottu. U so scopu hè di attivà a carica da zero à 50% in solu cinque minuti. Per fà questu, Realme usa parechje booster charge pumps per aumentà u currente.

A funzione di l'algoritmu di gestione di a temperatura assicura chì a temperatura di a bateria ùn supera i 43 ° C durante a carica, ancu s'ellu l'utilizatore usa simultaneamente u chipset à a velocità massima, per esempiu, ghjucatu à un ghjocu intensivu di hardware o fighjendu un video longu. À longu andà, e batterie di lithium di alta qualità mantenenu sempre 80% di a so capacità ancu dopu più di mille cicli di carica grazie à u sistema Ultra Battery Protection. Quale telefonu Realme supportarà a cima di a carica UltraDart 200W ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu, ma hè prubabile chì a videremu più tardi questu annu.

U più lettu d'oghje

.