Chiudi annunziu

Ancu s'è a Corea di u Sud hè relativamente luntanu da l'Ucraina, certamenti ùn significa micca chì Samsung ùn hè micca affettatu da a guerra. Hà una filiale di u Centru di Ricerca AI ghjustu in Kiev. U 25 di ferraghju, a cumpagnia hà urdinatu immediatamente à i so impiegati coreani chì travaglianu in Ucraina per vultà subitu in a so patria, o almenu viaghjà in i paesi vicini. 

Samsung R & D Institute UKRaine hè stata fundata in Kiev in u 2009. Tecnulugie chjave sò sviluppati quì chì rinfurzà u sviluppu tecnologicu di a cumpagnia cù u scopu di aumentà a competitività di i prudutti Samsung in u campu di a sicurità, l'intelligenza artificiale è a realtà aumentata. I sperti prominenti travaglianu quì, chì cooperanu ancu cù l'università è i scoli lucali, creendu attività educative d'altu livellu, cusì a cumpagnia prova d'invistisce in u futuru di a sfera IT in Ucraina.

Cum'è Samsung, altri sò stati cunservati Cumpagnia coreana, vale à dì LG Electronics è POSCO. In quantu à l'impiegati lucali, duveranu travaglià da a so casa, s'ellu hè pussibule. In generale, l'imprese coreane ùn anu micca ancu cunsiderà ritirà i so impiegati da Russia. Hè sempre un grande mercatu per elli, perchè da l'annu passatu, a Russia hè u 10u paese più grande cù a Corea di u Sudu. A parte di l'espurtazioni totali quì hè 1,6%, seguita da l'impurtazioni à 2,8%. 

Samsung, inseme cù altre cumpagnie sudcoreana LG è Hyundai Motor, anu ancu e so fabbriche in Russia, chì si dice chì cuntinueghjanu a produzzione. In particulare, Samsung hà quì per i TV in Kaluga vicinu à Mosca. Ma a situazione si sviluppa ogni ghjornu, cusì hè pussibule chì tuttu hè digià diversu è e cumpagnie anu chjusu e so fabbriche o chjuderanu prestu, soprattuttu per via di a caduta di a munita è e pussibuli sanzioni da a UE.

Quelli chips di novu 

I principali chipmakers anu dettu chì aspettanu interruzioni limitate di a catena di supply da u cunflittu Russia-Ucraina per avà, grazia à un supply diversificatu. Puderia avè un impattu fundamentale à longu andà. Tuttavia, sta crisa hà digià colpitu l'azzioni di l'imprese tecnologiche precisamente in u timore di più disrupzioni di a catena di furnimentu dopu a carenza di chips semiconduttori di l'annu passatu.

L'Ucraina furnisce u mercatu di i Stati Uniti cù più di 90% di neon, chì hè impurtante per i laser utilizati in a fabricazione di chip. Sicondu a cumpagnia Techcet, chì si tratta di a ricerca di u mercatu, stu gasu, chì hè paradossalmente un subproduttu di a pruduzzioni di l'acciaio russa, hè pulita in Ucraina. A Russia hè allora a fonte di 35% di u paladiu utilizatu in i Stati Uniti. Stu metallu hè usatu, frà altri cose, in sensors è ricordi.

Tuttavia, postu chì l'annessione di a Crimea in u 2014 hà digià causatu certe preoccupazioni, a maiò parte di l'imprese divisu in una certa misura i so fornitori in tale manera chì ancu in l'eventualità di l'impossibilità di spedizioni da i paesi in questione, puderanu sempre operare, ancu s'ellu era una misura limitata. 

U più lettu d'oghje

.