Chiudi annunziu

Hè cunnisciutu cumunu chì Apple hè unu di i più grandi clienti di a divisione di visualizazione di a cumpagnia sudcoreana Samsung Display. I so prudutti sò truvati in parechji high-end iPhonech è certi iPads. Avà pare chì Samsung Display hà sviluppatu un novu tipu di pannelli OLED per u giant tecnologicu di Cupertino.

Sicondu l'infurmazioni da u situ web coreanu The Elec, Samsung Display hè travagliatu nantu à novi pannelli OLED cù una struttura tandem di dui strati, induve u pannellu hà dui strati di emissioni. In cunfrontu cù a struttura tradiziunale di una sola capa, un tali pannellu hà dui vantaghji fundamentali - permette quasi duie volte di luminosità è hà una vita di serviziu circa quattru volte più longa.

I novi pannelli OLED sò previsti per truvà u so postu in i futuri iPads, iMacs è MacBooks, in particulare quelli chì duveranu ghjunghje in 2024 o 2025. U situ web cita ancu u so usu in l'industria di l'automobile, chì suggerenu chì puderanu esse utilizati da i veiculi autonomi. A pruduzzione in serie di i novi pannelli, chì si dicenu chì portanu a designazione T, deve principià l'annu prossimu. Hè nutate ancu chì unu di sti pannelli deve esse u primu à esse utilizatu da a più grande divisione di Samsung, Samsung Electronics, chì significa chì un futuru smartphone di a serie puderia avè. Galaxy S o serie di tablette Galaxy Tabulazione S

U più lettu d'oghje

.