Chiudi annunziu

A piattaforma di chat populari Signal hà sbulicatu e speculazioni chì anu circulatu in diverse rete soziale per l'ultimi ghjorni chì hè stata piratata. Sicondu ella, nunda di cusì hè accadutu è i dati di l'utilizatori sò sicuru.

In un post in Twitter, Signal hà dettu chì era cunuscenza di i rumuri chì era statu pirate, è hà assicuratu chì i "rumori" eranu falsi è chì a piattaforma ùn avia micca sperimentatu nisun pirate. Mentre Signal hà fattu l'annunziu in Twitter, dice chì hè cuscente chì a speculazione si sparghje ancu in altri media suciali.

Sicondu a piattaforma, a speculazione di pirate face parte di una "campagna di disinformazione coordinata" chì hà da scopu di "convince a ghjente à aduprà alternative menu sicure". Tuttavia, ùn era micca più specifica. Signal hà aghjustatu chì avia vistu un aumentu di l'usu in l'Europa di l'Est è hà suggeritu chì i rumuri di un attaccu di pirate puderia avè cuminciatu à sparghje per quessa.

A piattaforma usa una criptografia end-to-end per prutege i missaghji chì sò mandati. Questu significa chì i missaghji chì l'utilizatore manda sò visibili solu per ellu è per a persona chì li riceve. Sè calchissia vole à spia in tali missaghji, tutti vi vede hè una cumminazzioni incomprensibile di testu è simbuli.

U più lettu d'oghje

.