Chiudi annunziu

U mercatu di chipset mobile era duminatu da MediaTek in l'ultimu trimestre di l'annu passatu, ancu s'è a so parte diminuì annu à annu. A quota di Samsung, digià chjuca, hè diminuita annu in annu è hè avà in u quintu postu daretu à Unisoc, chì hà vistu una crescita significativa da annu à annu. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Counterpoint Research.

MediaTek hà guidatu u mercatu di chipset mobile in Q4 2021 cù una quota di 33%, in quattru punti percentuali da l'ultimu trimestre di u 2020. Qualcomm hè vinutu in seconda cun una quota di 30%, chì rapprisenta una crescita annu per sette punti percentuali. Chiude i primi trè più grandi pruduttori di chips mobili Apple cù una parte di 21%, chì hè un puntu percentuale menu annu annu.

U primu rangu "non-medaglia" hè occupatu da Unisoc, chì a so parte in u periodu in quistione era di 11% è chì cusì hà migliuratu di sette punti percentuali annu à annu. Quintu era Samsung cù una parte di 4%, chì hà persu trè punti percentuali annu à l'annu (sicondu Counterpoint Research per via di u fattu chì hà lanciatu più telefoni è tablette cù chips MediaTek durante stu periodu), è i primi sei ghjucatori in questu periodu. stu campu sò arrotondati da HiSilicon, una filiale Huawei, chì a so parte hè cascata da 7% à solu unu per centu per via di e sanzioni US. Sicondu rapporti non ufficiali da a fine di l'annu passatu, Samsung vole aumentà significativamente a parte di i so chip Exynos in i telefoni smartphones questu annu. Galaxy, da 20 à 60%. Questu deve ancu applicà à i telefuni low-end è mid-range.

U più lettu d'oghje

.