Chiudi annunziu

Sicondu l'analisti, a decisione di a cumpagnia americana di finisce tutte e vendite di i so prudutti in Russia mette ancu pressione à l'altri pruduttori di smartphone. In generale, ponu esse espertu di fà u listessu. Apple hà annunziatu sta decisione u marti, cù una quantità di altre misure in risposta à l'invasione di l'Ucraina da a Russia. 

Tutti i prudutti Apple in a Russa Online Store sò listati cum'è "indisponibili". E postu chì a cumpagnia ùn opera micca alcuna tenda fisica in Russia, a Apple cesserà di impurtà merchenzie ancu à i distributori ufficiali, cusì nimu in Russia hà da cumprà un dispositivu cù un logu di mela muzzicata dopu chì l'azzioni scorri. A mossa mette dunque una pressione chjara nantu à e cumpagnie rivali, cum'è u più grande venditore di smartphone in u mondu Samsung, per seguità. Questu hè statu informatu da CCS Insight Principal Analyst Ben Wood à CNBC. Samsung ùn hà ancu rispostu à a dumanda di cummentariu di CNBC.

Apple hè un attore maiò in u spaziu di a tecnulugia, è hè ancu una di e imprese più preziose in u mondu. Sicondu Counterpoint Research, hà vindutu circa 32 milioni di iPhones in Russia l'annu passatu, chì rapprisentanu circa 15% di u mercatu di smartphone russu. Ancu Anshel Sag, analista principale di Moor Insights and Strategy, hà dettu chì a mossa di Apple puderia furzà l'altri à seguità.

In ogni casu, hè ancu una quistione di soldi, è prima o poi si pò veramente aspittà chì altre cumpagnie cessanu di vende u so equipamentu in Russia. Di sicuru, a caduta di a munita russa hè a culpa. Per quelli chì sò sempre "funzionanti" in u paese, ci sò praticamenti solu duie opzioni. U primu hè di seguità Apple è ferma a vendita. Siccomu u rublu perde constantemente u valore, l'opzione più sottile hè di ricuperà i vostri prudutti, cum'è ellu Apple in Turchia quandu a lira s'hè colapsata. Ma u cunflittu russo-ucrainu hè in evoluzione constantemente, per quessa, hè di sicuru difficiule di predichendu cumu quale è quale sucità si cumportanu.

U più lettu d'oghje

.