Chiudi annunziu

Ieri noi voi infurmatu nantu à questu, cum'è smartphones Galaxy limitanu a so prestazione è furnisce un rendimentu cumpletu solu à l'applicazioni di benchmark. A funzione Games Optimization Service (GOS) limita u rendiment di CPU è GPU in più di l'applicazioni 10 000, chì di sicuru ùn era micca cumplettamente capitu da l'utilizatori di u telefunu. Samsung hà digià publicatu a so dichjarazione ufficiale nantu à u casu, ancu s'ellu hè abbastanza stranu.

prestazione

Prevedibilmente, Samsung dichjara in questu chì u mutivu di a restrizzione hè di impedisce u dispusitivu da surriscaldamentu durante l'usu prolongatu di l'applicazioni o di i ghjoculi. Tuttavia, a cumpagnia hè digià travagliatu nantu à una suluzione chì darà à l'utilizatori l'opzione di disattivà sta restrizzione, chì vene cun un aghjurnamentu di software. Questu serà un buttone chì vi permetterà di furzà u sistema GOS (per mezu di l'applicazione Game Booster chì hè in i dispositi). Galaxy preinstallatu) per prioritizà u rendiment nantu à tuttu u restu (cumpresa a vita di a bateria).

Tuttavia, unu pò esse un pocu cunfusu quantu à ciò chì Samsung significa veramente da questu. Sè vo circate in Game Booster, truverete digià l'opzione di priorità di u rendiment (cum'è u risparmiu di bateria, per esempiu). Allora a quistione hè s'ellu avete da selezziunà l'applicazioni è i ghjoculi à quale vulete dà e capacità di u dispositivu cumpletu manualmente, o se Samsung solu espansione u menù di Optimization Game cù a password Unlimited, etc.

Aggiornamentu:

A rapprisentazione ceca di Samsung ci hà mandatu una dichjarazione ufficiale nantu à u casu, pudete leghje quì sottu.

"A nostra priorità hè di furnisce a megliu sperienza di u cliente quandu usanu i nostri telefoni mobili. Funzione di ghjocu Ottimisimu Service (GOS) hè statu cuncepitu per aiutà l'applicazioni di ghjocu à ottene un altu rendimentu mentre gestisce in modu efficace a temperatura di u dispositivu. GOS ùn aghjusta micca a prestazione di l'applicazioni non-gaming. Apprezzemu i feedback chì ricevemu nantu à i nostri prudutti è dopu una cunsiderazione attenta, pensamu di liberà prestu un aghjurnamentu di software chì permetterà à l'utilizatori di cuntrullà u rendiment di l'applicazioni di ghjocu. 

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.