Chiudi annunziu

A prima settimana passata, u GOS di Samsung (Serviziu di Ottimizazione di Ghjochi) hè statu trovu chì rallenta artificialmente l'applicazioni. Si dice chì throttles CPU è GPU performance per più di 10 app, cumprese tituli cum'è TikTok è Instagram. A cumpagnia hà ancu publicatu una dichjarazione ufficiale nantu à questu. 

A cosa cruciale di tuttu u casu era chì GOS ùn hà micca rallentatu l'applicazioni di benchmark. Hè ancu per quessa chì u famosu serviziu di benchmarking di smartphone Geekbench hà avà cunfirmatu chì pruibisce i telefunini Samsung selezziunati da a so piattaforma per via di questa "throttling" di l'applicazioni di ghjocu. Quessi sò serie intere Galaxy S10, S20, S21 è S22. E linee restanu Galaxy Nota a Galaxy È, perchè GOS ùn pare micca affettà in alcun modu.

Geekbench hà ancu publicatu una dichjarazione annantu à a so mossa: "GOS piglia decisioni di limitazione di u rendiment in l'applicazioni basatu annantu à i so identificatori, micca u cumpurtamentu di l'applicazione. Cunsideremu questu una forma di manipulazione di benchmark, postu chì l'applicazioni principali di benchmark, cumpresu Geekbench, ùn sò micca rallentate da stu serviziu ". 

Samsung hà rispostu à sta cuntruversia dicendu chì GOS hè principalmente utilizatu per mantene i dispositi da surriscaldamentu. Tuttavia, hà cunfirmatu chì un aghjurnamentu di u software serà liberatu in u futuru chì aghjunghje l'opzione "Priorità di rendiment". Se attivata, sta opzione furzà u sistema à prioritizà u rendiment di punta nantu à tuttu u restu, cumpresu u riscaldamentu è l'eccessiva scaricamentu di a bateria. Ma Samsung ùn hè micca l'unicu esclusu da Geekbench. Hà fattu questu prima cù i telefoni smartphones OnePlus, è per a listessa ragione.

Per compie u cuntestu, aghjustemu una dichjarazione da Samsung: 

"A nostra priorità hè di furnisce a megliu sperienza di i clienti quandu usanu i nostri telefoni mobili. U serviziu di ottimizzazione di u ghjocu (GOS) hè statu cuncepitu per aiutà l'applicazioni di ghjocu à ottene un altu rendimentu mentre gestisce in modu efficace a temperatura di u dispositivu. GOS ùn aghjusta micca a prestazione di l'applicazioni non-gaming. Apprezzemu i feedback chì ricevemu nantu à i nostri prudutti è dopu una cunsiderazione attenta, pensamu di liberà prestu un aghjurnamentu di software chì permetterà à l'utilizatori di cuntrullà u rendiment di l'applicazioni di ghjocu. 

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.