Chiudi annunziu

U mondu ùn hè micca d'accordu cù u cunflittu russo-ucrainu, è prova à mustrà bè. Dopu à l'imposizione di parechje sanzioni in particulare nantu à u settore finanziariu è l'espressione di cumpagnie tecnulugia cum'è Apple o ancu Samsung, ch'elli ùn anu più furnisce i so prudutti à u paese, seguitu da diversi servizii chì limitanu e so attività in u territoriu di Russia. E rete suciale sò tandu pruibitu da u guvernu lucale è i censori. 

Netflix 

A cumpagnia americana Netflix, chì hè ancu a più grande in u campu di i servizii VOD, hà annunziatu chì suspende i so servizii in tuttu u territoriu russu per a disappruvazioni di u cumpurtamentu di a Russia versu l'Ucraina. Digià a settimana passata, u giant streaming hà tagliatu parechji prughjetti chì eranu destinati soprattuttu à i telespettatori russi, è ancu a trasmissione di i canali di propaganda russi.

nirvana 

Sta cumpagnia svedese di streaming di musica hà ancu limitatu e so operazioni in tutta a Russia, sicuru per via di u cunflittu armatu in corso. A piattaforma Nexta hà infurmatu annantu à u so Twitter. Spotify prima bluccatu u cuntenutu di i canali Sputnik o RT, dicendu chì cuntene cuntenutu di propaganda, è avà hà fattu u sicondu passu, in a forma di indisponibilità di i servizii premium di a piattaforma.

TikTok 

Ancu s'è a piattaforma suciale TikTok hè cinese, è a Cina mantene e relazioni piuttostu "neutrali" cù a Russia, in ogni modu, dopu chì u presidente russu hà firmatu una lege in quantu à e nutizie false, a cumpagnia ByteDance hà decisu di impedisce a pussibilità di trasmissione in diretta è carica di novu cuntenutu à a reta. . A cuntrariu di e situazioni precedenti, questu ùn hè micca perchè ella face pressione nantu à a Russia, ma perchè hè preoccupata per i so utilizatori è per ella stessu, perchè ùn hè micca sicura chì a lege s'applica ancu à ella. In più di e penalità finanziarie, a lege prevede ancu 15 anni di prigiò.

Facebook, Twitter, YouTube 

Dapoi u 4 di marzu, i residenti russi ùn ponu mancu accede à Facebook. Allora micca chì hè statu tagliatu da a cumpagnia Meta, ma da a Russia stessu. L'accessu à a reta hè stata bluccata da l'Uffiziu di Censura Russa cù l'infurmazioni chì era dispiaciuta cù a nutizia nantu à l'invasione di l'Ucraina chì pareva nantu à a reta. Cum'è una spiegazione addiziale, hè statu dichjaratu chì Facebook hà discriminatu i media russi. Hè veramente limitatu l'accessu à i media cum'è RT o Sputnik, è questu subitu in tutta a UE. Tuttavia, Meta hà da pruvà à restaurà Facebook di novu in Russia.

Pocu dopu à l'infurmazioni nantu à u bloccu di Facebook, ci era ancu quelli di u bloccu di Twitter è YouTube. Infatti, i dui canali anu purtatu filmati da i lochi di cummattimentu, chì, dicenu, ùn presentavanu fatti veri per l'"audienza" russa.

World Wide Web 

Unu di l'ultimi rapporti parla di u fattu chì tutta a Russia vole disconnect da l'Internet mundiale è opera solu nantu à quellu cù u duminiu russu. Hè per u fattu simplice chì u populu di Russia ùn ampara micca informace da fora è u guvernu lucale puderia cusì sparghje tali informace, chì attualmente si adatta à a so buttrega. Duverebbe accade digià l'11 di marzu.

U più lettu d'oghje

.