Chiudi annunziu

Una mità di decenniu fà, i principali rivali di i telefoni intelligenti di Samsung eranu HTC è LG. In ogni casu, avà sti marchi ponu solu ricurdà cumu si caldu à u giant coreanu, l'ultimu ancu chjusu a so divisione di smartphone un annu fà. Tuttavia, HTC ùn rinuncia micca è si prepara à vultà à a "big league", almenu secondu novi rapporti da Taiwan.

Sicondu u situ web locale DigiTimes, chì cita u servitore SamMobile, HTC hà pensatu à presentà un novu flagship dopu quasi quattru anni. Hè da esse strettamente ligatu cù i so dispositi di realtà virtuale è aumentata è diventenu parte di u so portafoglio metaversu. Se ùn sapete micca, l'HTC Vive hè unu di i auriculari VR più venduti in u mondu.

Ùn hè micca cunnisciutu assai di u novu smartphone da u fabricatore taiwanese in u mumentu. Siccomu si deve travaglià cù cuffie VR è AR, pudemu aspittà chì sia alimentatu da u chipset flagship. Forsi videremu ancu un putente set di foto, un display d'alta qualità o l'ultime Androidu. Chì, però, puderia diventà un competitore seriu per a serie Galaxy S22 o i flagships di altri giganti di smartphone, ùn hè micca assai prubabile, perchè HTC hà digià vindutu a maiò parte di a so divisione mobile à Google uni pochi anni fà.

U più lettu d'oghje

.