Chiudi annunziu

Cum'è probabilmente sapete da a nostra nutizia precedente, Samsung duveria prestu presentà un altru smartphone di gamma media Galaxy A53 5G. Avà hè diventatu chjaru chì u prossimu successore di u mudellu assai successu di l'annu passatu Galaxy A52 (5G) duverebbe offre un vantaghju significativu annantu à i telefuni di gamma media competitiva, è micca in hardware.

Sicondu l'infurmazioni da u situ web SamMobile, hè prubabile chì Galaxy L'A53 5G serà u primu smartphone di gamma media di Samsung à esse inclusu in a prumessa di quattru generazioni di u giant coreanu. Androidu. Attualmente, a cumpagnia di mudelli di serie Galaxy A5x a Galaxy L'A7x prumette trè anni di aghjurnamenti di u sistema operatore. Per paragone - per esempiu, Xiaomi è Oppo offrenu da un à trè anni d'aghjurnamenti Androidu, Google, Vivo è Realme poi trè anni. Cù l'enorme cumpetizione attuale in u segmentu di a classe media, u supportu di u sistema di quattru anni puderia esse un plus Galaxy A53 5G vantaghju chjave.

Galaxy Sicondu e filtrazioni dispunibili, l'A53 5G averà un display Super AMOLED cù una dimensione di 6,52 inch, risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un novu chip Exynos 1200, finu à 12 GB di memoria operativa è 256 GB di memoria interna. , una camera principale 64MPx, un lettore di impronte digitali sub-display è una batteria cù una capacità di 5000 mAh è supportu per a carica rapida di 25W. Sembra chì serà alimentatu da u software Android 12 (probabilmente cù superstruttura Unu UI 4.1). Si venderà per qualcosa in Europa più caru cà u so predecessore. Hè prubabilmente liberatu in marzu o u mese prossimu.

U più lettu d'oghje

.