Chiudi annunziu

Quandu a parolla "telefonu flexible" vene in mente, a maiò parte di noi pensanu à a suluzione di Samsung. U giant tecnulugicu coreanu scommette assai nantu à i "puzzles" dapoi qualchì tempu, è hè pagatu. Hè incredibbilmente dominante in questu campu - l'annu passatu secondu unu nutizie a so parte di mercatu era quasi 90%. A cumpagnia hè ancu prevista per presentà una nova generazione di a linea questu annu Galaxy Da u Fold. È avà Galaxy Z Fold4 hè avà apparsu in un video da u famosu designer di cuncettu di smartphone Waqar Khan.

Comu pudemu vede in u video, u cuncettu di disignu di u quartu Fold hà frames relativamente sottili, è a camera nantu à a visualizazione principale hè oculata sottu à u pannellu, cum'è nantu à i "trè". U video mostra ancu trè sensori di càmera separati chì sporgenu da u dispusitivu, un lettore di impronte digitali situatu à u latu, o a parte posteriore ligeramente curvata di u telefunu.

U S Pen pò ancu esse vistu in u video, cù u so slot situatu in u listessu latu di u telefunu Galaxy S22 Ultra. Hè u stylus integratu chì deve esse una di e novità più grande di a nova generazione Fold (u S Pen funziona ancu cù i "trè", ma hè necessariu cumprà cum'è ùn hà micca un slot per questu), ancu chì Samsung ùn hà ancu cunfirmatu una cosa cusì. Apparentemente, presentarà u so novu flagship "puzzle" in u terzu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.