Chiudi annunziu

Ieri avemu infurmatu chì Samsung hè stata mira attaccu di pirate, risultatu in a fuga di circa 190 GB di dati cunfidenziale. U giant tecnologicu coreanu hà avà cummentatu l'incidentu. Hà dettu à u situ web di SamMobile chì nisuna infurmazione persunale hè stata filtrata.

"Avemu scupertu recentemente chì ci hè stata una violazione di sicurità chì implica certi dati interni di a cumpagnia. Subitu dopu, avemu rinfurzatu u nostru sistema di sicurità. Sicondu a nostra analisi iniziale, a violazione implica qualchì codice fonte in relazione à u funziunamentu di u dispusitivu Galaxy, però, ùn include micca dati persunali di i nostri clienti o impiegati. Attualmente ùn anticipemu micca chì a violazione avarà alcun impattu nantu à a nostra attività o clienti. Avemu implementatu certe misure per prevene più tali incidenti è continueremu à furnisce servizii à i nostri clienti senza interruzzione ". hà dettu un rappresentante di Samsung.

I clienti di Samsung ponu esse assicurati chì i so dati persunali ùn sò micca stati ottenuti da i pirate. Ancu s'è a cumpagnia hà dettu chì hà rinfurzatu u so sistema di sicurità, ricumandemu di cambià i vostri password è attivà a verificazione in dui passi per i servizii Samsung. In ogni casu, l'incidentu hè imbarazzante per Samsung. Una fuga di codice fonte puderia dà à i so cuncurrenti un "sguardu in a so cucina" è puderia piglià un pocu di tempu per a cumpagnia per risolve cumplettamente a situazione. In ogni casu, hè luntanu da sola in questu - pocu tempu, altri giganti tecnulugichi cum'è Nvidia, Amazon (o a so piattaforma di streaming live Twitch) o Panasonic sò diventati mira di ciberattacchi.

U più lettu d'oghje

.