Chiudi annunziu

Circa unu di i telefoni Samsung più anticipati per a classe media, vale à dì u mudellu Galaxy A53 5G, sapemu un pocu di questu grazia à parechje filtrazioni precedenti. Avà, micca solu e so presunte specificazioni cumplette, ma ancu e foto sò filtrati in l'etere.

Istantanee Galaxy L'A53 5G cunfirma ciò chì avemu vistu in i resi filtrati finu à avà. U telefunu avarà un display flat cun un foru di punch-center superiore è un modulu foto ovale elevatu cù quattru lenti. I ritratti mostranu in biancu.

In quantu à e specificazioni, Galaxy Sicondu u leaker Sudhanshu Ambhore, l'A53 5G hà un display Super AMOLED di 6,5-inch cù una risoluzione di 1080 x 2400 pixel è una freccia di rinfrescante di 120Hz, un chipset Exynos 1280 (finu à avà era speculatu per esse chjamatu Exynos 1200) Chip graficu Mali-G68 MP4 6 GB operativu è 128 GB di memoria interna, retro plastica, dimensioni 159,6 x 74,8 x 8,1 mm è pesu 189 g.

A camera deve avè una risoluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx. U primu si dice chì hà stabilizazione ottica di l'imaghjini, u sicondu hè suppostu un "largu-angle", u terzu servirà cum'è una camera macro è u quartu hà da esse a funzione di un sensor di prufundità di campu. A camera principale deve ancu esse capace di sparà video in risoluzioni finu à 8K (à 24 fps) o 4K à 60 frames per secondu (se questu succede veramente, serà Galaxy A53 5G u primu rappresentante di a serie Galaxy A, quale pò fà questu). A camera frontale deve avè una risoluzione di 32 MPx.

L'equipaggiu duveria include un lettore di impronte digitali sottu-display, altoparlanti stereo cù supportu per u standard Dolby Atmos è NFC, ma apparentemente u telefunu mancarà un jack 3,5mm. A bateria hà avutu una capacità di 5000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 25 W. U sistema operatore deve esse Android 12 cù superstruttura Unu UI 4.1. U leaker hà aghjustatu chì u telefunu ùn vene micca cun un caricatore, chì ùn pò micca esse chjamatu sorpresa. Samsung puderia esse u successore di un mudellu assai successu Galaxy A52 5G per presentà più tardi stu mese.

U più lettu d'oghje

.