Chiudi annunziu

Comu sapete, Xiaomi hà introduttu a nova serie Xiaomi 12 in dicembre, custituita da trè mudelli (a serie deve esse lanciata nantu à i mercati internaziunali à a mità di marzu), ma assai fan di u giant di smartphone cinese aspettanu un veru "ammiraglia". "chjamatu Xiaomi 12 Ultra, chì puderia cumpete Samsung Galaxy S22 Ultra. Avà, i renditi di a so parte posteriore sò filtrati in l'aria.

Sicondu i rende liberati da un leaker cinese ben cunnisciutu Stazione di Chat Digitale, u Xiaomi 12 Ultra averà daveru un modulu di foto circular massiu (coprendu circa un terzu di u spinu), in quale si ponu vede trè lenti. Sicondu e filtrazioni precedenti, a camera principale avarà una risoluzione di 50 MPx è serà cumplementata da un "grandangolu" di 48 MPx è ancu un teleobiettivo 48 MPx cù un zoom otticu cinque volte. Hè ancu speculatu chì a camera principale serà basatu annantu à u novu sensoru Sony IMX8xx.

Altrimenti, u "superflag" duveria ottene u prossimu chipset Snapdragon 8 Gen 1 Plus di Qualcomm, almenu 8 GB di RAM è almenu 256 GB di memoria interna, un display di 120 Hz (a so dimensione serà probabilmente più vicinu à sette pollici) è, apparentemente , serà prupostu cum'è un predecessore in dui culori, vale à dì biancu è neru (dopu à tuttu, questu hè ancu ciò chì i rende indicanu). Serà publicatu in u terzu trimestre di questu annu.

U più lettu d'oghje

.