Chiudi annunziu

Samsung pensa à presentà un novu rappresentante di a serie in l'estiu Galaxy U XCover, chì serà u so primu telefuninu robustu per sustene e rete 5G. Questu hè statu infurmatu da u situ web SamMobile.

Ellu disse chì u prossimu telefuninu durable avarà un nome Galaxy XCover Pro 2 è chì a so designazione di mudellu hè SM-G736B, chì significa chì vantarà supportu per e rete 5G. Dentru a serie Galaxy U XCover serà dunque u primu smartphone à supportà e rete di 5a generazione.

À propositu di l'accusatu Galaxy XCover Pro 2 ùn hè micca cunnisciutu attualmente informace, in ogni modu, pò esse cunsideratu cum'è u so predecessore Galaxy L'XCover Pro è l'altri mudelli di a serie robusta anu un gradu di prutezzione IP68 è un standard militare di resistenza MIL-STD-810G, è ancu avè una bateria sustituibile. Hè ancu prubabile chì prufittà di patch di sicurezza mensili è serà basatu in software Androidu 12. In termini di hardware, secondu SamMobile, hè pussibule chì serà alimentatu da u prossimu chipset Exynos 1280.

Solu per ricurdà - Galaxy XCover Pro, chì hè stata lanciata à l'iniziu di l'annu passatu, hà un display di 6,3 inch, 4 GB di operazione è 64 GB di memoria interna, una camera doppia cù una risoluzione di 25 è 8 MPx, un lettore di impronte digitali situatu à u latu. , un jack 3,5 mm è una batteria cù una capacità di 4050 mAh è supportu per a carica rapida 15W. Pò esse espertu chì i "dui" anu almenu una capacità più alta di memoria operativa è interna è una bateria più grande.

U più lettu d'oghje

.