Chiudi annunziu

L'utilizatori russi di i dispositi chì includenu Google Play ùn anu più accessu à i servizii pagati di a tenda. Questu hè chì Google suspende a pussibilità di fà qualsiasi compra micca solu in u casu di novi appiicazioni è ghjochi, ma ancu quandu si firmanu per un abbunamentu o fà una sola compra In-App. U mutivu hè, sicuru, i sanzioni recenti dopu l'invasione russa di l'Ucraina.

Russia

Cumu hà dichjaratu in u so contu Twitter Mishaal Rahman, Google hà dettu à i sviluppatori chì queste restrizioni seranu implementate "in i ghjorni à vene". A cumpagnia dice chì hè duvuta à una "disrupzione di u sistema di pagamentu", chì prubabilmente si riferisce à e sanzioni di u settore finanziariu di u guvernu americanu (frà altri) chì sò state imposte à a Russia in l'ultimi ghjorni. Un altru fattore chì rende u prucessu di pagamentu difficiule per e cumpagnie internaziunali hè prubabilmente a sospensjoni di Visa è Mastercardv Russia.

L'applicazioni gratuiti nantu à Google Play seranu sempre dispunibili per l'utilizatori russi per scaricà, è ancu tutti i tituli chì anu digià acquistatu, sguassati è chì vulianu reinstallà. Infame per i Russi, a piattaforma YouTube hà ancu sospesu e funzioni di monetizazione in u paese, cumpresu YouTube Premium. Tuttavia, l'utilizatori russi ponu sempre creà è publicà cuntenutu è guadagnà soldi da i televidenti fora di Russia. Quantu duranu queste restrizioni sò di sicuru scunnisciutu. 

U più lettu d'oghje

.