Chiudi annunziu

A cumpagnia chinesa sempre più ambiziosa Realme hà presentatu un novu smartphone di gamma media chjamata Realme 9 5G SE, chì puderia andà dopu à i prossimi Samsung in questa categuria. Attrae, frà altre cose, un chipset veloce in a so classa, una freccia di rinfrescante assai alta di u screnu o una bateria grande.

Realme 9 5G SE (SE sta per "Speed ​​​​Edition"; specificamente, hè una versione più veloce di u telefunu Realme 9 Pro) hà un display di 6,6-inch cù una risoluzione di 1080 x 2412 pixel è una freccia di rinfrescante di 144 Hz. . Hè alimentatu da un putente chipset Snapdragon 778G di gamma media (per via, u prossimu Samsung Galaxy A73 5G), chì cumplementa 6 o 8 GB di memoria operativa è 128 GB di memoria interna espandibile.

A camera hè tripla cù una risuluzione di 48, 2 è 2 MPx, mentre chì a principale hà una apertura di lenti di f / 1.8 è PDAF omnidirezionale, a seconda cumpleta u rolu di una camera macro è u terzu hè utilizatu per catturà a prufundità di campu. A camera frontale hà una risoluzione di 16 MPx. L'equipaggiu include un lettore di impronte digitali o un jack di 3,5 mm integratu in u buttone d'alimentazione.

A bateria hà una capacità di 5000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 30 W (sicondu u fabricatore, carica da 0 à 50% in 25 minuti). U sistema operatore hè Android 11 cù a superstruttura Realme UI 2.0. U telefunu serà in vendita da u 14 di marzu in India è u so prezzu principia da 19 999 rupie indiane (circa 6 XNUMX CZK). Ùn hè ancu chjaru s'ellu hà da guardà ancu à u mercatu internaziunale.

U più lettu d'oghje

.