Chiudi annunziu

Galaxy Watch4 a Galaxy Watch4 Classic hè attualmente u megliu smartwatch cù un sistema operatore Wear OS, grazia à un grande disignu, eccellenti display, chips veloci è alcune caratteristiche uniche cum'è a misurazione di a cumpusizioni di grassu di u corpu, frà altre cose. Tuttavia, Samsung ùn pare micca vulè ripusà nantu à i so allori è a prossima generazione Galaxy Watch si dice chì intende equipà cù una altra funzione di salute unica.

Sicondu u situ coreanu ETNews, seranu Galaxy Watch5 anu un sensor di misura di temperatura. Questu significa chì l'orologio serà capace di monitorà a temperatura di a pelle di l'utilizatori è di fà sapè s'ellu hà sintomi di febbre. Siccomu a temperatura di a pelle pò esse affettata da parechji fatturi, cumprese l'esercitu o l'esposizione à u sole, Apple è Samsung anu evitatu finu à l'implementazione di termometri in i so orologi. Tuttavia, u giant tech coreanu pare avè inventatu un novu metudu per misurà a temperatura assai più precisamente.

Inoltre, u situ cita chì a prossima generazione di cuffie Galaxy I Buds puderanu avè a funziunalità di monitoraghju di a temperatura via lunghezze d'onda infrarossi emesse da u timpanu. Si dice chì l'auriculare seranu introduttu in a seconda mità di l'annu. U mercatu di l'elettronica wearable hè cresciutu da 2020% in 50 è da 20% l'annu passatu. Samsung aspetta di vede una crescita di duie cifre quist'annu, aiutatu da funzioni di seguimentu di salute è fitness.

U più lettu d'oghje

.