Chiudi annunziu

Avemu amparatu solu un pocu tempu fà chì Samsung hà pianificatu un altru avvenimentu per noi questu ghjovi Galaxy Unpacked, è dopu avemu un novu articulu chì duvemu aspittà ufficialmente à l'avvenimentu. Un video di l'unboxing di u mudellu previstu hà filtratu in Internet Galaxy A53.

Parechji accunsenu chì l'avvenimentu di ferraghju di a cumpagnia hè statu u più noioso di sempre, precisamente per via di a frequenza di l'infurmazioni prima filtrate. Samsung ùn hà micca veramente nunda di sorpresa, perchè ùn avia nunda in a manica chì u mondu ùn sapia. Ancu s'è Apple hà da pocu tempu sparghje più infurmazione di ciò chì vulia, riesce sempre à ammuccià certe cose finu à l'ultimu mumentu, è cusì lascia un spaziu pocu, ma almenu un pocu, per pussibuli sorprese. Tuttavia, a manera chì pare, ancu l'avvenimentu Samsung attualmente pianificatu ùn porta micca qualcosa di assai sorprendente.

Avemu digià praticamente cunnosce a specificazione Galaxy A73, è ancu a prestazione di u telefunu in teste di benchmark. Avà avemu tuttu unboxing di u mudellu più bassu quì Galaxy A53 (attenzione à u voluminu sbilanciatu quandu ghjucate u video). U video mostra u dispusitivu in una piacevule variante di culore blu, quandu l'adattatore di energia manca da u pacchettu. Questu cunfirma ancu i rumuri chì Samsung hà da cessà di includellu ancu in mudelli di gamma media. Inoltre, u dispusitivu stessu pare veramente reale, cusì hè assai prubabile chì ùn hè micca un falsu.

E prossime novità seranu dispunibili per compra quì, per esempiu

U più lettu d'oghje

.