Chiudi annunziu

Ancu s'ellu hè u più chjucu di u trio, paragunatu à u mudellu Plus hà solu una visualizazione più chjuca, una capacità di bateria più chjuca è un sensor di impronte digitali in u buttone invece di a visualizazione. Inoltre, a diagonale più chjuca porta benefizii in forma di menu pesu è portabilità megliu. Fighjate à u cuntenutu di u pacchettu è pasticchi Galaxy Tab S8 da tutti i so lati è i primi ritratti pigliati da ellu. 

U culore di grafite hè piacevule à l'ochju, ma sfurtunatamenti li piace à catturà a terra, cusì sia preparatu per quessa. Hè ancu notevolmente più difficiuli di fotografia, perchè un pancake neru serà sempre solu un pancake negru. Per d 'altra banda, dà à a tableta un aspettu esclusivu, discretu è estremamente elegante. Ùn ci hè praticamente nunda da lagnà di u disignu. Cusì sicuru, i biselli di a visualizazione puderanu esse più sottili (cum'è l'Ultra hà), a schermatura di l'antenne puderia esse più culore coordinatu cù u culore di l'aluminiu, è ancu chì u settore di càmera ùn deve micca esce tantu. . Ma pudete campà cun ellu.

Ùn hè micca pussibule di riduce u quadru cumpletamente, perchè cuntene i sensori è a camera, chì hè in u cut-out di u mudellu Ultra. Ùn avete micca percive l'ombra di l'antenne mentre travaglia. A camera sporgente hè a più fastidiosa quandu manipule a tableta nantu à una superficia plana, tipicamente una tavola. Basta aspetta un vacilamentu. Ma sempre fastidiosu à i chjuchi. Tuttavia, vene à un premium per a configurazione di doppia camera, chì vi dà un 13MP wide-angle è una 6MP ultra-wide camera.

Galaxy U Tab S8 hà una schermu 11" cù una risuluzione di 2560 x 1600 pixel à 276 ppi, e so dimensioni sò 165,3 x 253,8 x 6,3 mm è pesa 3 grammi più di mezu chilò. Allora per una tableta, u rapportu ideale di grandezza à valore utile. Se solu u so prezzu era un pocu più bassu per pudè cumpete megliu cù l'iPad Air. CZK 19 per a versione Wi-Fi hè sempre assai, ancu s'ellu avete digià truvatu u S Pen in u pacchettu (ma micca l'adattatore).

L'iPad Air 5a generazione di novu introduttu costarà 16 CZK, ancu senza ellu. Apple Pencil 2a generazione è cù un adattatore in u pacchettu. Galaxy Ancu s'è a Tab S8 hà 128GB di memoria, ùn manca ancu un vantaghju fundamentale chì vincerebbe i fan di Apple. Forse a rivista futura revelarà questu. I ritratti di mostra sò cumpressi per i bisogni di u situ web. Pudete ottene a so dimensione completa vede quì.

Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u Tab S8 quì 

U più lettu d'oghje

.