Chiudi annunziu

A piattaforma di spartera video più famosa in u mondu, YouTube, hè "luce brillanti" nantu à a propaganda russa. Hà annunziatu nant'à u so contu Twitter chì sguasserà ogni cuntenutu chì "negava o trivializzava avvenimenti viulenti ben documentati" cum'è a guerra in Ucraina. A piattaforma hà specificatu chì u cuntenutu pruibitu puderia include video chì mostranu vittime di a guerra ucraina cum'è attori, un strattu chì a Russia hà ripetutamente utilizatu per smear i suldati ucraini.

A piattaforma video, visitata da 2 miliardi di persone à u mese, pruibisce qualsiasi video chì prisentanu l'invasione russa cum'è una semplice operazione militare contru i gruppi terroristi. Dice chì hà digià eliminatu più di mille canali è più di 15 XNUMX video chì violanu e so pulitiche nantu à l'incitazione à a viulenza o à a misinformazione.

YouTube hà destinatu à a propaganda di u Kremlin dighjà à u principiu di marzu, quandu hà bluccatu i canali media di a rete televisiva RT (Russia Today) è Sputnik in Europa. Siccomu a repressione di a Russia à l'Ucraina cuntinua, a piattaforma hà decisu di andà ancu più luntanu, pruibendu tutti i canali finanziati da a Russia in u mondu. Inoltre, a piattaforma hà annunziatu chì hà bluccatu tutti i metudi di monetizazione per i creatori russi. Ùn ponu più guadagnà soldi cù i so video. YouTube hà ancu suspesu tutte e publicità in Russia.

U più lettu d'oghje

.