Chiudi annunziu

U telefunu aspettatu di Samsung per a classe media Galaxy L'A53, chì serà presentatu sta settimana, hè diventatu u sughjettu di una altra fuga. A nova filtrazione sta volta vene direttamente da a surgente, u magazinu di brick-and-mortar di Samsung per esse precisu.

Una nova fuga cù un whistleblower daretu Sudhanshu Ambhore, piglia a forma di ritratti in quale un impiigatu di una tenda tailandese di mattoni è mortar Samsung pare chì posa. Galaxy A53 in manu. L'imaghjini mostranu u telefunu in aranciu, chì varianti pudemu vede recentemente nantu à renders d'alta qualità.

Sicondu e numerose filtrazioni precedenti, u smartphone avarà un display Super AMOLED di 6,5-inch cù risoluzione FHD + è una freccia di rinfrescante di 120Hz, un chipset Exynos 1280, è almenu 8 GB di RAM è almenu 128 GB di memoria interna. A ghjudicà da e foto è resi filtrati, ùn sarà praticamente micca diffirenti da u so predecessore in quantu à u disignu.

A camera deve esse quadruple cù una risuluzione di 64, 12, 5 è 5 MPx, mentre chì a principale hà da esse stabilizazione ottica di l'imaghjini, a seconda serà "grandangolo", u terzu servirà cum'è una camera macro è a quarta. compie u rolu di un sensor di prufundità. Sembra chì a camera principale serà capace di registrà video in una risoluzione finu à 8K. A camera frontale deve avè una risoluzione di 32 MPx. L'equipaggiu deve include un lettore di impronte digitali integratu in u display o parlanti stereo. Apparentemente, u telefunu ùn mancarà micca resistenza secondu u standard IP68 o supportu per e rete 5G. A bateria duveria avè una capacità di 5000 mAh è sustene a carica rapida cù una putenza di 25 W. U sistema operatore serà più prubabile. Android 12 cù superstruttura Unu UI 4.0 o 4.1.

Cena Galaxy L'A53 parterebbe da 469 euro (circa 11 700 CZK). Serà in scena inseme cù Galaxy A73 digià in Ghjovi. In tuttu, hà tutte e cose per diventà un superhit mid-range cum'è u so predecessore.

U più lettu d'oghje

.