Chiudi annunziu

U mese passatu, Samsung hà lanciatu cù un numeru di Galaxy S22 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 4.1 cù parechje novità interessanti. Qualchidunu di elli anu ancu focu annantu à a camera è funzioni cum'è u modu Pro, l'abilità di piglià ritratti in u modu di notte, è l'integrazione migliorata di Snapchat. Tuttavia, i pruprietarii di i dispositi più vechji utteneranu ancu queste funzioni.

Fortunatamente per l'utilizatori di altri smartphones di a cumpagnia, u fabricatore sudcoreanu hè impegnatu à purtà parechje di e novi funzioni di u telefuninu di punta à mudelli più vechji, per via di l'aghjurnamenti di software, naturalmente. Avà tù nant'à u forum Samsung hà scupertu un post chì detalla chì parechji miglioramenti di càmera in l'interfaccia d'utilizatore One UI 4.1 presente in a serie Galaxy U S22 farà u so modu à i dispusitivi altru ch'è l'ultime Galaxy.

Quì sottu hè una lista di funzioni di càmera chì apparisceranu in parechji telefoni Samsung cù One UI 4.1. À a fila Galaxy S21 assumemu chì questi sò tutti i trè mudelli di taglia. U presentatore hà ancu aghjustatu chì u supportu allargatu di l'applicazione Expert RAW hè sempre previstu, chì deve esse distribuitu durante a prima mità di l'annu, per u Z Fold3, Note20 Ultra, S20 Ultra è Z Fold2. L'aghjurnamentu di One UI 4.1 deve esse digià dispunibule in u mercatu di casa di a cumpagnia, ma cumu si sparghjerà in u mondu ùn hè ancu cunnisciutu.  

  • Ritrattu di notte: Galaxy S21, S20, Note20, Z Fold2, Z Fold3, Z Flip 5G è Z Flip3 
  • A ricunniscenza di l'animali: Galaxy S21, S21 FE, S20 FE, Note20, Z Fold2, Z Fold3, Z Flip 5G è Z Flip3 
  • Funzione di regulazione di l'illuminazione di ritratti: Galaxy S21, Galaxy S21 FE, Galaxy S20 FE, Galaxy Da Fold2, Galaxy Da Fold3, Galaxy Da u Flip 5G, Galaxy Z-Flip3 
  • Video in modu di ritrattu quandu si usa u teleobiettivo: Galaxy S21, Galaxy S21 FE, Galaxy Z Fold 3 
  • Funzione di vista di u direttore mejorata: Galaxy S21, Galaxy Da Flip3, Galaxy Z Fold 3 
  • Integrazione Snapchat: Galaxy S21 

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.