Chiudi annunziu

Galaxy U Z Fold4 serà u primu telefuninu flessibile di Samsung cù un stylus integratu, secondu i rapporti "darreri a scena". Avà hè apparsu in l'aria informace, chì pò esse ligata à questu. Sicondu ella, u giant tecnologicu coreanu travaglia per fà a visualizazione di u futuru "puzzle" ancu più durable. Si dice chì u dispusitivu utilizeghja a tecnulugia UTG (Ultra-Thin Glass) perfezionata, chì duverebbe fà a visualizazione flessibile di u quartu Fold più resistente à i graffi.

Cume sapete di sicuru, Galaxy Da Fold3 hè u primu smartphone plegable di Samsung cù u S Pen. Tuttavia, a cumpatibilità hè limitata à S Pen Fold Edition è S Pen Pro solu. Questi stylus offrenu a listessa funziunalità cum'è a S Pen regulare, ma anu una punta più dolce di primavera chì prutegge a visualizazione flessibile da graffi è denti.

Grazie à UTG, i "benders" di Samsung sò più durable chì i telefuni flessibili cuncurrenti, ma sò sempre più suscettibili à i danni da e forze esterne cà i schermi fissi cù Gorilla Glass. U giant coreanu migliurà a tecnulugia UTG cù ogni generazione di Fold è farà u listessu per i "quattru". Almenu questu hè secondu u situ coreanu Naver, citatu da SamMobile, chì dice chì Galaxy U Fold4 vantarà un vetru UTG migliuratu chjamatu Super UTG.

À u mumentu, ùn hè micca cunnisciutu quantu più durable a nova generazione di vetru protettivu serà paragunatu à a suluzione attuale, è ùn hè ancu chjaru se travaglià cù S Pens regularmente. In ogni casu, hè prubabile chì u pannellu flexible di u prossimu Fold avarà una toleranza più altu à i scratchs cà i pannelli di i so predecessori.

U più lettu d'oghje

.