Chiudi annunziu

Di sicuru, i testi comparativi ùn dicenu micca esattamente cumu u dispusitivu hà da realizà in u funziunamentu normale. Ma ponu furnisce paraguni utili di dispusitivi simili. Geekbench, una di l'applicazioni di benchmarking cross-platform più famose, hà annunziatu chì rimuove i risultati di punta à causa di a recente debacle di Samsung. Galaxy da l'ultimi anni. 

Stu casu disgraziatu per Samsung gira intornu à u serviziu di ottimizzazione di u ghjocu (GOS). U so compitu hè veramente divinu, perchè ella prova à equilibrà a prestazione, a temperatura è a resistenza di u dispusitivu in un equilibriu ideale. U prublema hè chì si faci solu per i tituli selezziunati, in particulare i ghjoculi, in quale l'utilizatore ùn uttene micca u rendiment chì u dispusitivu hà. In cuntrastu, ùn rallenta più a prestazione di l'applicazioni di benchmark, chì simpricimenti misuranu un puntuatu più altu è cusì i dispositi parenu megliu cumparatu cù a cumpetizione.

Dui lati di una munita 

Pudete avè parechje opinioni nantu à tutta a materia, induve pudete cundannà Samsung per stu cumpurtamentu, o à u cuntrariu pudete stà nantu à u so latu. Dopu tuttu, ellu circava di fà a vostra sperienza di u dispositivu megliu. Ciò chì hè sicuru, però, hè chì ancu cusì hè un serviziu discutibile chì l'utilizatore deve esse capace di definisce per ellu stessu, chì ùn hà micca pussutu fà da u principiu. Tuttavia, avà a cumpagnia libera una aghjurnazione chì offre à l'utilizatori più opzioni per sceglie.

Geekbench, però, parte di a prima opinione. Hè cusì sguassatu tutti i dispositi Samsung da u so ranking di prestazioni Galaxy serie S10, S20, S21 è S22 è ancu una gamma di tablette Galaxy Tab S8. Spiega questu cunsiderà u cumpurtamentu di Samsung cum'è "manipulazione di benchmarks". Dopu tuttu, hà digià fattu in u passatu cù i dispositi di OnePlus è parechji altri, chì anu pruvatu à manipulà u funziunamentu di i so dispusitivi più o menu successu.

A situazione si sviluppa rapidamente 

Ancu s'è u passu di Geekbench hè abbastanza logicu, deve esse mintuatu chì sguassate da u ranking u più grande ghjucadore in u campu di i telefunini mobili, chì i risultati interessavanu a maiò parte di a ghjente in u mondu. Allora ùn hà micca bisognu di sceglie una strada cusì aggressiva, ma puderia solu fà una nota per i risultati datu. Dopu tuttu, u software hà un impattu significativu nantu à tuttu u telefunu, cumprese e foto. Ancu in elli, megliu risultati ponu esse ottenuti cù hardware peghju se u software hè megliu ottimizzatu. Ma saria ancu un pocu inutile di impone penalità per questu.

Ùn ci hè micca disputa chì Samsung hà fattu un sbagliu. S'ellu era pussibule di definisce a funzione cum'è un dirittu d'utilizatore da l'implementazione di GOS in u sistema, saria diversu. Ma siccomu Samsung presenta avà l'aghjurnamentu, u casu tutale perde essenzialmente u so significatu, è Geekbench deve rinvià quelli mudelli chì escluditu è ​​per i quali l'aghjurnamentu hè digià dispunibule. Per elli, a prestazione misurata hè digià valida. Tuttavia, per rinvià tutti i mudelli discontinuati, Samsung duveria ancu liberà un aghjurnamentu per a serie S10. Ma hè veru chì quellu chì importa di u funziunamentu di un vechju dispusitivu avà, quandu tutti vanu solu per a linea di punta attuale in ogni modu. 

Sarà interessante per vede s'ellu Geekbench reagisce à questu fattu, o s'ellu include i dispositi di punta. Galaxy Cù Samsung, avemu da aspittà à a prossima generazione. 

U più lettu d'oghje

.