Chiudi annunziu

Sè vo site u pruprietariu di un Samsung Chromebook è vulete ghjucà i ghjochi di a più famosa piattaforma di ghjocu per PC Steam nantu à questu, allora avemu una bona nutizia per voi. In u so Google for Games Developer Summit, Google hà annunziatu a versione alfa di Steam (o Steam Alpha) per u sistema operatore ChromeOS. Per avà, però, serà dispunibule solu per alcuni.

Tuttavia, a versione alfa di Steam per i Chromebooks (micca solu Samsung) hè stata "lanciata solu" per u mumentu, chì significa chì l'utilizatore mediu ùn puderà micca accede à questu. Per avà, serà dispunibule solu per un gruppu limitatu di utilizatori di canali di sviluppatori ChromeOS. Per altri, serà dispunibule "prestu", secondu Google.

Google hà ancu revelatu i requisiti minimi di u sistema per eseguisce Steam Alpha. Avete bisognu di un Chromebook cù un processore Intel Core i11 o i5 di 7a generazione è almenu 7 GB di RAM. In altre parolle, ùn puderete micca ghjucà à i ghjoculi Steam in Chromebooks economici in ogni modu. U giant tecnologicu di California hà ancu annunziatu una nova superposizione di ghjocu per i ghjucatori selezziunati androidtituli. Questu permette di ghjucà facilmente questi ghjochi nantu à i Chromebooks cù un teclatu è un mouse.

U più lettu d'oghje

.