Chiudi annunziu

Perchè cumprà a navigazione classica quandu quella di u vostru telefuninu hè abbastanza? Sè vo site una di quelle persone chì spessu si perdenu in un ambiente scunnisciutu, allora sti cunsiglii per a navigazione è l'applicazioni di carte ti piglieranu u vantaghju. Ùn serve micca solu per a navigazione passu-da-passu, ma ancu vi diciarà quandu un trenu và, o urdinà un passaghju direttu.

Google Maps

U primu suggerimentu d'oghje hè probabilmente l'applicazione di carte più populari in u mondu, Google Maps. L'app offre i più freschi informace circa u trasportu publicu in a vostra cità, cusì pudete piglià un autobus o trenu megliu, o vi dicerà l'ora stimata d'arrivu è informace circa u trafficu in tempu reale, aiutendu à evità u trafficu. In e carte di l'applicazione, pudete truvà parechji lochi cum'è ristoranti, imprese o quelli chì aghjunghjenu à elli da i pruprietarii di u situ, esperti lucali o Google stessu. Pudete ancu creà è sparte una lista di i posti preferiti cù i vostri amichi. Inoltre, l'applicazione offre piani di custruzione per orientà rapidamente in spazii grandi cum'è centri commerciali, stadii o aeroporti, o a famosa funzione Street View, chì vi permette di camminà per strade è quartieri specifichi per truvà un ristorante, una buttrega, un hotel. museu è altri lochi interessanti o impurtanti. Per parechji, forsi a funzione più impurtante hè a capacità di circà è aduprà a navigazione ancu senza una cunnessione Internet. Google Maps hè liberu è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

Waze

Ancu cù u nostru prossimu suggerimentu oghje, ùn vi perderete in ogni locu. Grazie à l'app Waze, averete tempu reale informace circa u trafficu, a custruzzione, l'accidenti, a polizia è altri avvenimenti. Cù l'applicazione, sapete ancu sempre quandu ghjunghjerete à a vostra destinazione, perchè "appka" calcula l'ora d'arrivu in basa di a situazione di u trafficu attuale. Inoltre, permette di utilizà l'applicazione di navigazione Android Car o truvate u megliu prezzu di carburante pussibule nantu à una strada data. L'app hè gratuita è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

mapy.cz

A terza punta hè una alternativa ceca à Google Maps chjamata Mapy.cz. L'applicazione vi permette micca solu di cercà i lochi intornu à u mondu, ma ancu di pianificà rotte è di navigà in lochi senza signale, vede è sorte viaghji salvati è arregistrati in My Maps, cumpresa a sincronizazione cù a versione web Mapy.cz, o carica. ritratti à i lochi. Inoltre, offre una previsione di u clima, a temperatura, u ventu è a precipitazione per parechji ghjorni avanti per ogni locu di a terra, cunsiglii per viaghji in l'area, carte aeree di u mondu sanu, foto panoramiche di e strade ceche è una vista 3D, orari. in e fermate di trasportu publicu, navigazione per e biciclette è pedoni è, infine, ma micca menu, zone di parcheghju marcate in e cità ceche. L'app hè gratuita è cuntene publicità.

Scaricate nantu à Google Play

Orari IDOS

Un altru cunsigliu serà apprezzatu da tutti quelli chì viaghjanu spessu in autobus, trenu o trasportu publicu. L'applicazione IDOS Timetables offre funzioni basiche cum'è a ricerca di cunnessione di autobus, treni è trasportu publicu, visualizazione offline di cunnessione cercate, ricerca di cunnessione senza barriere o un bigliettu SMS, ma ancu funzioni più avanzate, cum'è un sussurru intelligente di fermate è indirizzi o rilevazione automatica di orari di trasportu publicu è e fermate più vicine secondu GPS. Di sicuru, sò detallati informace circa a cunnessione, cumpresi a piattaforma, pista, stop number, exclusioni, etc. L'applicazione hè gratis è cuntene publicità è una offerta di compra in-app.

Scaricate nantu à Google Play

Liftago

L'ultimu suggerimentu d'oghje hè l'applicazione Liftago, chì serà aduprata soprattuttu da quelli chì anu bisognu di passà da un locu à l'altru in a cità rapidamente, in modu affidabile è à un prezzu accessibile. Pudete ancu aduprà un serviziu di taxi alternativu per u trasportu di pacchi. L'applicazione funziona in i seguenti cità: Praga, Brno, Olomouc, Ostrava, České Budějovice, Ústí nad Labem, Pilsen, Liberec, Zlín è Bratislava. Hè prupostu for free.

Scaricate nantu à Google Play

U più lettu d'oghje

.