Chiudi annunziu

Pudete cuntrullà u vostru urdinatore Apple in diverse manere - se pussede un MacBook, probabilmente utilizate u teclatu integratu, è per un iMac desktop avete un Magic Keyboard, vale à dì un teclatu esternu chì vale u so prezzu. Apple. In ogni casu, pudete ancu aduprà un teclatu esternu da un fabricatore di terzu. Tuttavia, per a megliu sperienza pussibule, hè necessariu chì u teclatu hè specificamente destinatu à Mac, chì riduce significativamente a scelta. U fabricatore di accessori Logitech, chì hè assai cunnisciutu in u mondu, offre un teclatu cuncepitu apposta per l'urdinatori Apple è hè chjamatu MX Keys Mini. Questa hè una grande alternativa à u Magic Keyboard sopra citatu, è a bona nutizia hè chì avemu riisciutu à chjappà per rivisione. Allora guardemu inseme ciò chì hè u teclatu Logitech MX Keys Mini per Mac è s'ellu vale a pena.

Sè avete mai cercatu un teclatu wireless, probabilmente avete scontru cù a famiglia MX Keys di Logitech. Questi tastieri sò in u segmentu più caru, ma offrenu funzioni perfetti è opzioni chì truverete in vain da altri fabricatori. U teclatu Logitech MX Keys originale hà una parte numerica è hè assai populari cù l'utilizatori di l'uffiziu, ma in quantu à u teclatu MX Keys Mini, hè una variante più chjuca secondu u nome - in particulare, ùn manca una parte numerica. Propiu accantu à a nostra tastiera rivista, ci hè una altra parolla à a fine di u nome per Mac, chì significa chì hè destinatu à l'urdinatori Apple. Pudete ricunnosce questu principarmenti grazia à i tasti di funzione, sia in a parte bassa sia in a parte alta. Vi possu dì da u principiu chì u teclatu MX Keys Mini hè veramente grande. Aghju veramente aspittatu assai da ella è tuttu era cumpletu, alcuni anu superatu ancu e mo aspettative. Andemu drittu à u puntu.

Logitech MX Keys Mini per Mac

L'imballu ùn vi sorprenderà

Cum'è in quasi tutte e nostre recensioni, avemu da principià cù l'imballu di u pruduttu. Questu hè mudernu è simplice cù u Logitech MX Keys Mini. U teclatu hè imballatu in una scatula bianca, nantu à quale hè direttamente rapprisintatu in tutta a so bellezza da u fronte. À u latu truverete u teclatu indicatu da u latu per pudè avè una idea da tutti i lati. In u spinu di a scatula hè più situatu informace nantu à e funzioni è e funzioni di u teclatu. À u listessu tempu, Logitech quì vi incuraghjenu à ottene un mouse MX, grazia à quale avete da ottene un set cumpletu chì deve travaglià megliu cù u teclatu. Dopu avè apertu a scatula, u teclatu stessu, impannillatu in carta, vi vede immediatamente, è nantu à a tapa truverete struzzioni per accende per a prima volta. Sottu u teclatu, in una piccula scatula, ci sò accessori in forma di un cable USB-C - USB-C di carica d'alta qualità, inseme cù un picculu libru chì serve cum'è manual.

Custruzzione di qualità cù una grande vita di batteria

Quandu aghju pigliatu a prima volta u teclatu MX Keys Mini fora di u pacchettu è l'aghju tenutu in a mo manu, era piacevule sorpresu da a so fattura. Hè assai robusta è pare veramente bè. U teclatu ùn hè micca pesante in tuttu, specificamente pesa 506 grammi, cusì pudete piglià praticamente in ogni locu cun voi è assicuratevi chì a scrittura ùn serà micca un prublema in ogni locu. A maiò parte di u pesu hè cuncentratu in a parte posteriore (in cima), induve si trova a bateria, cù u cunnessu USB-C chì carica u teclatu è l'interruttore di putenza. A bateria hè "imballata" in a parti suprana di u corpu è à u stessu tempu forma un tipu di pedestal, grazia à quale u teclatu hà una inclinazione. Qualchidunu pò truvà fastidiosu chì sta inclinazione ùn pò esse cambiata, o ancu sguassata cumplettamente, ma m'hà adattatu personalmente mentre scrive è ùn aghju avutu micca prublema cù questu. Nantu à a parte sottu, ci sò ancu pedi anti-slip, chì sò veramente assai forti. Appena si mette u teclatu nantu à a tavula, ferma quì, vale à dì, salvu chì ùn pruvate di spustà. Quandu scrivite, u teclatu ùn si move micca, mancu un millimetru, chì hè assai impurtante. L'ultima cosa chì vulete cun un teclatu hè di avè da turnà à voi dopu un pocu tempu perchè si move.

In quantu à a bateria, u fabricatore dichjara chì u MX Keys Mini pò durà finu à 10 ghjorni nantu à una sola carica cù a retroilluminazione attiva, chì possu cunfirmà - u teclatu hè ancu un pocu megliu. Ma, sicuru, depende di quantu spessu utilizate u teclatu è quantu spessu avete a retroilluminazione attiva. A durata di u teclatu nantu à una carica cù a retroilluminazione spenta serà allargata da 10 ghjorni à parechji mesi, finu à cinque, secondu u fabricatore. Aghju pruvatu u teclatu per quasi trè settimane, è era assai curiosu di a vita di a bateria, cusì sicuru ch'e aghju monitoratu a bateria da u principiu di a prova. In fine, aghju pussutu aduprà u teclatu per quasi 11 ghjorni, è probabilmente puderia durà un pocu più, ma l'app Logitech Options, chì vi mustraremu quì sottu, m'avia digià infurmatu chì u teclatu avia bisognu à esse. accusatu, cusì aghju fattu cusì.

Logitech MX Keys Mini per Mac

Funzioni chì ti piacerà

U teclatu MX Keys Mini offre parechje funzioni fantastiche chì pudete truvà utili. In particulare, à u latu manca di a fila superiore di i tasti di funzione, ci sò trè chjavi chì permettenu di cambià trà trè dispusitivi tenendu premutu. Questu significa chì pudete aduprà u teclatu, per esempiu, cù un Mac, dopu cù un iPad, è possibbilmente cù una televisione, cù u fattu chì u cambiamentu hè praticamente istantaneu. In tutti i casi, ùn avete micca disconnect è reconnect in ogni modu cumplicatu. You simpricimenti tèniri a chjave currispundenti per trè seconde è vi sò subitu cunnessu à un dispusitivu specifichi. In quantu à l'accoppiamentu, hè assai simplice. Mantene premuta a chjave cù quale vulete accoppià u dispusitivu, andate à i paràmetri Bluetooth è cunnette. In u Mac, era necessariu di scrive u codice chì apparsu nantu à u screnu per cunnette à u teclatu. Immediatamente dopu, era pussibule di utilizà u teclatu.

Logitech MX Keys Mini per Mac

In seguitu, mi piacerebbe fucalizza nantu à altre chjavi funziunali chì sò dispunibili nantu à u MX Keys Mini. Se avete mai avutu u Magic Keyboard d'Apple, a fila superiore di i tasti di funzione hè diversu. A prima chjave da a manca hè di sicuru Escape, seguita da e trè chjavi sopra citati per cambià rapidamente trà i dispositi. L'altri dui chjavi sò usati per cambià l'intensità di a retroilluminazione di u teclatu. A seguita in ordine hè una chjave per inizià a dittatura è per vede una piccula finestra per inserisce emoji. A chjave per passà à u modu di cattura di schermu hè ancu bella, è a chjave per disattivà immediatamente u vostru microfonu hè assai utile, chì hè utile per esempiu durante diverse cunferenze è chjamate. Di sicuru, ci sò chjavi classici per cuntrullà a musica è u voluminu. Pudete tandu aduprà l'ultima chjave per attivà u modalità ùn disturbà micca in u Mac, è se tenete premutu a chjave Fn, pudete solu chjude u Mac cù a stessa chjave. In a parte bassa, ci sò chjavi disposti in u listessu modu cum'è sopra Apple tastiere, vale à dì da a manca Fn, Control, Opzione è Command.

U teclatu hè cunnessu à i dispositi individuali solu cù Bluetooth. Allora ùn avete micca bisognu di usà un ricevitore USB è in u mo parè sta suluzione hè u megliu (micca solu) per l'utilizatori di l'informatica Apple. Tutti anu Bluetooth, perchè ùn avete micca da preoccupari di a cumpatibilità. Hè chjaru chì se pussede un computer più vechju induve Bluetooth ùn hè micca dispunibule, ùn puderete micca aduprà MX Keys Mini. Probabilmente u più grande successu di stu teclatu hè a retroilluminazione citata prima, chì hè assolutamente fantastica è vi abituerate rapidamente. A retroilluminazione hè bianca è u teclatu pare veramente eleganti quandu hè attivatu. A retroilluminazione hè attivata automaticamente quandu si mette e mani nantu à u teclatu. Se li pigliate, a retroilluminazione si spegne di novu in uni pochi di sicondi, risparmiendu a vita di a bateria. A notte, a retroilluminazione hè assai luminosa è ùn hè micca necessariu di mette in pienu. Duranti u ghjornu, ricumandemu di disattivà a retroilluminazione cumplettamente, perchè i caratteri si uniscenu per via di u culore di u teclatu è a retroilluminazione, chì ùn hè micca piacevule. À u listessu tempu, grazia à questu, vi risparmià a bateria. In boni cundizioni di illuminazione, i chjavi sò faciuli di leghje senza retroilluminazione.

U più impurtante: Cumu hè scrittu?

Un teclatu pò avè un milione di funzioni è forse ancu una fontana d'acqua, ma s'ellu ùn pudete micca scrive bè nantu à questu, ùn hè micca d'utilità per voi. In modu persunale, ùn aghju micca digitatu nantu à tastiere altru da Apple in l'ultimi anni, cusì era veramente preoccupatu per esse da pudè abituà. Di sicuru, ùn ti stressaraghju micca è dicu subitu chì mi sò abituatu, sorprendentemente rapidamente. I tastieri Apple sò tipici in quantu anu un colpu veramente bassu. U MX Keys Mini hà ancu un colpu bassu, ma hè sempre ligeramente più altu ch'è u Magic Keyboard d'Apple. Aviu avutu abituatu à l'elevatore, ma ci pigliò solu dece minuti, forse uni pochi d'ore, duranti quali aghju amparatu à mette i diti un pocu più altu. Una volta mi sò abituatu, scrivite nantu à u MX Keys Mini era veramente perfettu è aghju spessu trovu chì a sensazione di scrive era ancu un pocu megliu cà in u casu di u Magic Keyboard citatu, chì sò stati attaccati per l'ultimi pochi. anni.

Quandu fighjate à u MX Keys Mini, ancu in l'imaghjini nantu à Internet, a prima cosa chì avete nutatu sò i chjavi inusualmente cuncepiti. Se li fighjate, pudete nutà chì anu qualchì tipu di "dimples" in elli. Quessi sò destinati à aiutà u vostru dito à mette megliu nantu à ogni chjave mentre scrive, è in questu casu, ancu, possu dì chì questa hè una suluzione perfetta. Questi dimples ti facenu sentu più cunfidendu quandu scrivite, è più importantemente, sentite quellu sensu satisfacente ogni volta chì pressu a chjave. Hè difficiuli di discrìviri, hè megliu à pruvà sè stessu, in ogni casu, hè un sintimu chì ùn aghju micca solu cù u Magic Keyboard, o cù altri tastieri senza questi dimples. I chjavi ùn si movenu micca in tuttu, sò situati in u corpu assolutamente fermu, chì hè di novu assulutamente cruciale per un typing còmode. Pensu chì prima o dopu l'utilizatore hè capaci di abituà à qualsiasi teclatu. Tuttavia, s'è vo vulete usà tastiere cù un colpu più bassu, o tastiere classicu "laptop", vi guarantisci chì vi abituerà à u MX Keys Mini assai rapidamente.

Logitech MX Keys Mini per Mac

Cunsiderendu chì in ocasioni ghjucà un ghjocu, in particulare un RPG, micca qualcosa orientatu à l'azzione, aghju decisu di mette u teclatu à una piccula prova mentre ghjucava. Di sicuru, questu ùn hè micca un teclatu di ghjocu, per quessa, ùn pudete micca aspittà chì eccelle in questu campu in ogni modu - ùn hè micca cuncepitu per quessa, cusì hè praticamente impussibile. U scopu di u MX Keys Mini hè u travagliu di l'uffiziu è u typing, induve hè digià eccellenti per sè stessu. Ma possu dì chì ùn sentu micca fastidiu ancu quandu ghjucassi cù stu teclatu. Cuntrollà i ghjochi "più lenti" hè bellu, è se ti piace ancu ghjucà à qualcosa quì è quì, possu dì chì ùn avete micca bisognu di utilizà dui tastieri diffirenti per scrive è per ghjucà. U MX Keys Mini m'hà veramente sorpresu parechje volte durante e trè settimane di teste è hè unu di i migliori, se micca u megliu, tastiera chì aghju mai avutu a pussibilità di scrive. Hè difficiuli di truvà qualchì negativu, ancu s'ellu ci sò uni pochi.

L'app Logitech Options

Ancu prima di cumincià à disassemble i negativi, mi piacerebbe attente à l'applicazione Logitech Options, chì hè impurtante per u funziunamentu propiu di u teclatu MX Keys Mini. Per installà sta applicazione, site digià dumandatu da a prucedura citata in l'imballu, chì si trova nantu à a tapa di a scatula dopu l'apertura. Allora andate à u situ Logitech è simpricimenti scaricate è installate l'applicazione Logitech Options. Dopu à u lanciu, u teclatu apparirà digià in l'applicazione. Prima vi sarà prisentatu cù una guida chì vi dice ciò chì ogni chjave faci. Appena avete "pruvà u vostru modu" attraversu, l'opzioni per a gestione di u teclatu appariscenu. In particulare, in l'Opzioni Logitech, pudete stabilisce una azzione diversa per a maiò parte di i tasti di funzione in a fila superiore per eseguisce quandu pressatu. Questu hè utile s'ellu ùn ti piace micca una di e chjave, o s'ellu ùn aduprate micca una chjave è vulete cambià. Pudete cambià a chjave di funzione per fà una scurciatoia di tastiera, o pudete aduprà per lancià una applicazione. Inoltre, in l'applicazione truverete ancu l'opzione per spegne completamente a retroilluminazione, chì allargerà significativamente a vita di u teclatu, ci sò ancu opzioni per visualizà diverse notificazioni, per esempiu, per a bateria bassa, (dis)attivazione di Caps Lock, etc. Opzioni Logitech hè una applicazione soaked chì travaglia esattamente cum'è aspettatu da ella.

Ci sò uni pochi disvantages

In quasi tutti i paragrafi sopra, cantu i lodi di u teclatu MX Keys Mini è dichjarà chì sò entusiasmu cun ellu. Hè certamente veru, ma se aghju dettu chì stu teclatu hè cumplettamente senza difetti è svantaghji, mi mentiria. Ci hè un svantaghju principale quì, chì ùn preoccupa micca solu à mè, ma a maiò parte di l'altri utilizatori cechi. Sfortunatamente, MX Keys Mini ùn hè micca dispunibule cù un layout di chjave ceca. Questu significa chì avete da andà per u layout americanu, induve ùn vede micca e lettere accentuate in a linea numerica superiore, mentre chì, sicuru, i caratteri Y è Z sò ghjittati intornu, è ùn si vede ancu cumu alcuni di i nostri caratteri spiciali sò scritti. Pensu chì per un teclatu chì costa trè mila, ci deve esse un layout dispunibule per quasi tutti. Questu ùn hè micca un prublema per l'individui chì anu ammaistratu cumplettamente a digitazione cù tutti i deci - tali utilizatori ponu ancu scrive à cecu. Ma s'ellu appartene à i travagliadori di l'uffiziu ordinariu, pudete missu l'absenza di u layout cecu. Di sicuru, questu pò esse risoltu incollandu l'etichette di e chjavi individuali, ma ùn hè certamente micca una suluzione adattata è elegante. U sicondu svantaghju, chì ùn vecu micca in i mo ochji, hè l'inclinazione digià citata di u teclatu. Paragunatu à u Magic Keyboard, hè assai più distintu, ma personalmente ùn l'aghju micca importatu in tuttu quandu scrivite. Ma forsi ci sò individui chì ponu esse disturbati. Ci vole à dì chì ùn pò micca esse eliminatu, nè mudificatu. Vi basta à campà cù ciò chì Logitech vi hà datu. L'ultimu svantaghju hè chì a retroilluminazione di u teclatu raramente si attiva da sè per uni pochi di seconde quandu ùn aghju micca scrivendu nunda. In una certa manera, questu hè un pocu fastidiosu di notte, quandu a retroilluminazione pò brilla in una parte di a stanza, per quessa, hè necessariu di apagà u teclatu cù un switch. In più di a disposizione ceca di e chjave, però, questu hè solu una piccula materia.

Logitech MX Keys Mini per Mac

Cunclusione

Avemu gradualmente ghjuntu à a fine di questa recensione di u teclatu Logitech MX Keys Mini per Mac. S'ellu avia da riassume stu teclatu in una sola parolla, certamenti ùn esitò micca è dicu automaticamente perfetta. Ancu s'ellu era abituatu à u Magic Keyboard d'Apple per parechji anni, aghju veramente abituatu à u MX Keys Mini, micca in pochi ghjorni, ma literalmente in pochi decine di minuti. Digitazione nantu à stu teclatu hè cum'è burro, i tasti pressanu praticamente da sè stessi è a sensazione chì avete mentre scrive hè per mè personalmente irreplicabile. In più di tuttu questu, ci hè ancu una retroilluminazione d'alta qualità chì vi aiuterà à truvà chjavi specifichi à a sera è a notte. Aghjunghjite à questu l'abilità di cambià facilmente trà un totale di trè dispusitivi, cù una vita extra longa di a bateria, è avete un teclatu chì hè vicinu à perfettu. Eccettu per u layout cecu... forse a videremu un ghjornu. Puderaghju vivamente u Logitech MX Keys Mini - hè un grande pezzu di tecnulugia è pensu chì supererà e vostre aspettative. Una volta cumprate unu, ùn vulete micca un altru.

Pudete cumprà u teclatu Logitech MX Keys Mini per Mac quì

U più lettu d'oghje

.