Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu novi smartphones oghje Galaxy A53 5G a Galaxy A33 5G. Trà i so vantaghji principali sò un processore novu novu, una camera eccellente cù intelligenza artificiale, un display grande è d'alta qualità, una vita di bateria di dui ghjorni è resistenza secondu a certificazione IP67. 

Un supportu 5G, un sistema di sicurezza di punta, un design elegante, sottile, ma ecologicu è opzioni di cunnessione abbundanti sò ancu da nutà. Inoltre, i dui mudelli supportanu One UI è l'aghjurnamenti di u sistema operatore in u futuru Android OS, perchè ùn anu micca vechja ancu dopu anni.

Disponibilità è prezzi 

Samsung Galaxy A33 5G serà dispunibule in a Repubblica Ceca da u 22 d'aprile di u 2022 in a variante 6 + 128 GB, u prezzu di vendita cunsigliatu hè 8 CZK. Hè dispunibule in neru, biancu, blu è aranciu. 

mudeddu Galaxy A53 5G serà dispunibule da 1 d'aprile di u 2022 è u so prezzu di vendita suggeritu hè stabilitu à 11 CZK in a versione 6 + 128 GB è in a cunfigurazione 8 + 256 GB per 12 CZK. Hè dispunibule in neru, biancu, blu è aranciu. Se u cliente cumanda Galaxy A53 5G finu à u 17 d'aprile di u 2022 o finu à l'esurtazione di e pruvisti, riceverà ancu cuffie wireless bianche. Galaxy Buds Live vale 4 corone cum'è bonus.

Smartphones di novu introduttu Galaxy È hè pussibule di pre-ordine, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.