Chiudi annunziu

Samsung hà presentatu oghje un novu smartphone di gamma media Galaxy A53 5G. Questu hè u successore di u mudellu di successu di l'annu passatu Galaxy A52, paragunatu à quale porta alcune migliorie. I dui smartphones sò dotati di un display Infinity-O Super AMOLED 6,5-inch cù risoluzione FHD +, standard HDR10+ è un lettore di impronte digitali sottu-display. Tuttavia, a novità hà una freccia di rinfrescante di 120 Hz, mentri Galaxy A52 solu "sà" 90 Hz. I telefoni sparte u stessu disignu è anu ancu a stessa certificazione per a resistenza à l'acqua è a polvera, vale à dì IP67.

Galaxy A53 i Galaxy L'A52 include ancu parlanti stereo, ma u primu mintuatu, vale à dì a novità attuale, manca un jack 3,5mm. Tuttavia, questu hè una tendenza inevitabbile micca solu per i telefoni smartphones Samsung, chì ùn deve micca ghjucà un rolu maiò in a decisione di compra. A novità usa u novu chipset di gamma media di Samsung Exynos 1280, chì hè più putente cà u chip Snapdragon 720G chì l'alimenta Galaxy A52. Si deve mustrà sia in usu di ogni ghjornu è, sicuru, in ghjoculi.

 

I dui smartphones anu a listessa configurazione di foto, vale à dì una camera principale 64MP cù stabilizazione ottica di l'imaghjini, una camera "wide-angle" 12MP, una camera macro 5MP è un sensor di prufundità 5MP. Anu ancu sparte a stessa camera selfie 32MPx. Ùn deve esse micca assai diffarenza trà i dui in questa zona, ancu s'ellu Samsung hà dettu à u lanciamentu chì hà migliuratu u software di a camera per chì u telefunu piglia megliu ritratti in cundizioni di poca luce, è u modu di notte hè ancu dettu chì hè. migliuratu.

Batteria più grande è carica più veloce

Galaxy L'A52 hè stata lanciata cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1 è hè stata prumessa trè aghjurnamenti principali di u sistema. U successore hè alimentatu da u software Android 12 cù superstruttura Unu UI 4.1 è hè prumessu quattru aghjurnamenti principali di u sistema. Questa hè una grande nutizia per quelli chì intendenu aduprà per i prossimi anni. È infine, Galaxy L'A53 hà una capacità di bateria più grande chì u so predecessore (5000 vs. 4500 mAh), perchè a so vita di a bateria deve esse significativamente megliu. I dui telefoni supportanu a carica rapida 25W, chì prumette di carricà da 0 à 100% in circa una ora.

In tuttu, offre Galaxy A53 una visualizazione ligeramente più liscia di u cuntenutu nantu à a visualizazione, un rendimentu più altu, un supportu di software più longu, supportu per e rete 5G è (probabilmente) una vita di bateria più longa. I migliori sò solidi, ma micca fundamentali. Qualchissia pò esse disappuntu da a camera praticamente "intaccata" (ancu se a nutizia hè accaduta in particulare nantu à u campu di u software) è l'assenza di un jack da 3,5 mm. Sè vo site u pruprietariu Galaxy A52, prubabilmente ùn valerà micca a pena cumprà u so successore se ne pussede unu Galaxy A51, Galaxy L'A53 hè certamente degne di cunsiderà.

Smartphones di novu introduttu Galaxy È hè pussibule di pre-ordine, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.