Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: E persone chì sò interessate in u sistema Windows 11, puderia vede alcune migliure interessanti da Microsoft. Questi miranu à migliurà l'esperienza generale di l'utilizatori è à risolve i prublemi d'oghje. Unu di i prublemi più grande di u mondu hè a crisa energetica, per quessa Microsoft hà fattu parechji cambiamenti per prutege u nostru pianeta. Prossimi aghjurnamenti Windows 11 cusì in teoria ponu fà u vostru urdinatore un pocu più gentile. In l'ultimu Windows Preview Insider, chì hè stata publicata in u canali di sviluppatore, Microsoft hè pruvatu una nova funzione chì hà da scopu di riduce l'impronta di carbone.

Windows L'aggiornamentu hà da piglià a cura di pianificà a stallazione di l'aghjurnamenti stessi per ogni utilizatore per chì a riduzzione citata si faci. A maiò parte di a rete elettrica hè alimentata da parechje fonti d'energia, cumprese e rinnovabili è i combustibili fossili. Windows In particulare, 11 pruvarà, s'ellu hè pussibule à u mumentu, per stabilisce un aghjurnamentu di fondo in un momentu quandu l'attività di l'energia verde (da u ventu, u sole, l'acqua) hè alta. À u listessu tempu, l'utilizatori ùn saranu micca limitati in ogni modu è puderanu installà l'aghjurnamentu stessu.

Per d 'altra banda, a funzione ùn serà micca dispunibule per tutti. Funcionerà solu s'è vo site cunnessu à u putere, è avete ancu bisognu à esse in i lochi induve Microsoft riceve dati di intensità di carbonu regiunale da partenarii cum'è ElectricMap o WattTime. À quellu puntu, l'utilizatori vi vede ve Windows Aghjurnate a pagina cù paràmetri per riduce l'impronta di carbone. Questu hè un passu più chjucu, chì hè piuttostu interessante da questu puntu di vista. Se a funzione era dispunibule per tutti l'utilizatori, puderia purtà qualchi cambiamenti.

Vulete ancu aghjurnà à l'ultime Windows 11, ma ùn sapete induve cumprà una licenza originale? Avà avete una grande opportunità, perchè l'avvenimentu Godeal24 hà iniziatu Vendita di Primavera, grazia à quale pudete vene (micca solu) à Windows 11 per solu 15.14 €. À u listessu tempu, altri prudutti Microsoft sò ancu dispunibili cù sconti finu à u 62%. À u listessu tempu, ùn avete micca bisognu di prublemi, perchè u supportu prufessiunale di u cliente pò aiutà à l'installazione è l'attivazione, chì offre assistenza tecnica 24 ore à ghjornu. Inoltre, e licenze vendute sò valide per a vita. Allora una volta chì avete attivatu u pruduttu, pudete aduprà per sempre senza avè da rinnuvà l'abbonamenti è simili.

IMG_6235

OS Windows digià da 7.24 € ! Offerta à tempu limitatu

62% di scontu nantu à u pacchettu Windows + MS Office! Codice di sconto: SGO62

Verificate altri pacchetti scontati quì

50% di sconto nantu à Windows! Codice di sconto: SGO50

Altri prugrammi - Fate studià è travaglià più faciule cù u codice: SGO62

Strumenti per u vostru urdinatore

Per aggravà e cose, pudete ancu vene cun arnesi per pc, chì pò aiutà à migliurà a vostra produtividade, per esempiu.

Goddeal24 hè una tenda in linea chì si concentra in a vendita globale di licenze per sistemi operativi, pacchetti d'uffiziu è video games. À u listessu tempu, hè tipicu per ellu chì ellu sempre mette u cliente prima, chì pò esse cunfirmatu da parechji clienti satisfati. A tenda hè stata venduta per parechji anni. U prucessu di compra è attivazione estremamente simplice pò ancu piacè. subitu dopu à pagà per l'ordine, riceverete a chjave di attivazione per u software per e-mail, cumprese infurmazioni detallate nantu à u scaricamentu è l'attivazione successiva. Allora tuttu si faci in linea senza spese inutile. Se vulete leghje l'esperienze di i clienti stessi, pudete leghje nantu à u situ di Trustpilot, induve ci sò recensioni verificate. E-mail di cuntattu: service@godeal24.com

U più lettu d'oghje

.