Chiudi annunziu

U telefuninu flip premium premium di Samsung Galaxy Da Flip3 5G o Samsung Smart Watch Galaxy Watch4 Classic 46mm per una sola corona serà datu à tutti i partiti interessati chì pre-ordinenu unu di i mudelli di TV Samsung Neo QLED di questu annu da u 3 d'aprile di u 2022. Un bonus straordinariu in u casu di u telefunu Galaxy Z Flip3 5G si applica à qualsiasi TV Neo QLED 2022 8K, per orologi intelligenti Galaxy Watch4 Classic 46mm per tutti i TV Neo QLED di questu annu cù risoluzione 4K è una diagonale di 55 inch è sopra.

Grandi bonus per decine di millaie di corone

L'offerta hè valida da u 14 di marzu à u 3 d'aprile di u 2022 o finu à l'esurtazione di scorte in e-shop. samsung.cz, in i magazzini di marca Samsung è i venditori di l'elettronica selezziunati. In cunsiderà u prezzu di i TV è u valore di i bonuses, questa hè una offerta estremamente vantaghju. U prezzu di vendita cunsigliatu di u più prezzu Neo QLED 8K TV QN700B di questu annu principia da CZK 69. Sè include u prezzu di u telefunu Galaxy U Flip3 5G, chì uttene cum'è bonus, vi costarà una nova TV 8K superiore da Samsung per solu CZK 43. A quantità tutale di u scontu hè quasi 001%.

Samsung_galaxyzflip3_5G_hands_on_green 2
Samsung Galaxy Z-Flip 3

U più prezzu Neo QLED TV 55-inch di u mudellu QN85B cù risuluzione 4K, dopu a deduzzione di u valore di u bonus in forma di un smart watch Galaxy Watch4 Classic 46mm costa solu 26 CZK, vale à dì 501% menu di u prezzu cunsigliatu.

Samsung_galaxywatch4_argentu
Samsung Galaxy Watch4

U mudellu QN900B hè u flagship di a nova serie TV Samsung Neo QLED di questu annu. In più di questu, ci sò sei serie in offerta cù una diagonale da 43 à 85 inch (109 à 216 cm), cusì ci hè sicuru d'esse qualcosa per tutti. U mudellu QN900B di punta cù una risoluzione di 8 inch 85K hè dispunibule à un prezzu di vendita cunsigliatu di CZK 269, u mudellu QN990B 4K di punta cù una diagonale di 95 inch Samsung offre à un retail cunsigliatu. prezzu di 85 CZK. L'ultime TV 149K sò dispunibili in 990, 8, 55 è 65 inch, è mudelli 75K in 85, 4, 43, 50, 55 è 65 inch.

Neo QLED offre funzioni novi è uniche

Novi TV Samsung Neo QLED offreranu paràmetri superiori è assai funzioni novi o migliurate. I LED Quantum Mini sò cumplementati da a tecnulugia HDR Mapping in una prufundità di 14 bit, chì significa ancu più dettagli in luci è ombre. A funzione di i diodi Mini LED patentati hè cuntrullata precisamente da u sistema Quantum Matrix Technology, à quale u fabricatore hà aghjustatu a tecnulugia Shape Adaptive Light - a retroilluminazione si adatta à a forma di l'ughjettu affissatu. Grazie à questa cumminazione, i telespettatori ponu gode di ogni dettagliu in scene mozzafiato.

Un altru vantaghju di i novi TV hè un sonu surround eccellente senza alcunu cumprumissu. Tutti i novi mudelli Samsung Neo QLED sò dotati di parlanti multidirezionali è per a prima volta supportanu ancu a tecnulugia Dolby Atmos, cusì vede i filmi vi farà sentu chì site in un veru cinema - un passu assai significativu in a qualità di u sonu. L'equipaggiu funziunale include ancu a tecnulugia Object Tracking Sound (OTS), grazia à quale u sonu in a stanza copia spazialmente u muvimentu di l'ughjettu datu nantu à u screnu.

In più di l'imaghjini è u sonu di prima qualità, i novi TV Samsung offrenu ancu una gamma sana di funzioni intelligenti, grazie à quale pudete adattà e funzioni di u dispusitivu à i vostri bisogni à una misura senza precedente. E funzioni novi includenu, per esempiu, una interfaccia d'utilizatore mejorata chì facilita a visualizazione di u cuntenutu. Inoltre, i prupietari puderanu cunnette u TV à l'altri dispositi intelligenti - questu hè a tecnulugia Smart Hub.

I ghjucatori seranu senza dubbitu piacè cù l'interfaccia d'utilizatore speciale Samsung Gaming Hub. Puderanu aspittà un cuntrollu più faciule, una risposta di u screnu ultraveloce, una risoluzione 4K cù una freccia di rinfrescante di 144 Hz è porti HDMI soprattuttu in u standard 2.1. Cù i novi TV Samsung, tutti ponu gode di l'intrattenimentu in casa di alta qualità senza cumprumissu.

U più lettu d'oghje

.