Chiudi annunziu

In un avvenimentu chjamatu da a cumpagnia Galaxy È Avvenimentu, avemu avutu una nutizia assai attesa. Galaxy L'A73 5G hè u smartphone di gamma media più equipatu di a cumpagnia, ma hà un difettu in a so bellezza. Ci sò punti interrogativi nantu à a so distribuzione europea.

U dispusitivu hè dotatu di un display Super AMOLED Infinity-O 6,7-inch cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz. Ci hè a resistenza IP67, a dimensione di u dispusitivu stessu hè 76,1 x 163,7 x 7,6 mm è pesa 181 g. Pusa u chipset Snapdragon 778G, chì era veramente previstu. Dopu serà dispunibule cù 6/8GB di RAM è 128/256GB di almacenamiento. I fan di jack per cuffie ùn ponu micca piace u fattu chì u telefunu ùn hà più un jack 3,5mm. Ùn cercate mancu un caricatore in u pacchettu.

Comparatu à u so predecessore, ci hè statu un cambiamentu fundamentale in a camera. Invece di u sensoru 8MPx cù zoom 3x da u mudellu Galaxy L'A72 hè diventatu un sensoru primariu 108MPx drittu. Altre fotocamere includenu un 12MPx ultra-wide-angle, 5MPx di prufundità è 5MPx macro sensors. Ci hè ancu una camera selfie 32MP. Samsung hà da spedinu u dispusitivu à u mercatu cù u sistema upirativu Android 12 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 4.1. Dunque ci saranu quattru anni di aghjurnamenti di u sistema operatore è cinque anni di aghjurnamenti di sicurità. Ùn hè ancu chjaru se stu novu pruduttu ghjunghjerà à u mercatu europeu cun un ritardu o à tuttu.

Smartphones di novu introduttu Galaxy È hè pussibule di pre-ordine, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.