Chiudi annunziu

À a 54a riunione annuale di l'azionisti di Samsung Electronics tenuta u marcuri 13 di marzu, u CEO JH Han hà scusatu per u prublema di limitazione di u rendiment in l'applicazioni, in particulare in una quantità di telefoni. Galaxy S22. 

Han hà dettu chì u sistema GOS hè solu per ottimisazione prestazioni di u smartphone. Hè cusì ricusatu l'accusazioni pussibuli chì stu sistema face parte di i sforzi di a cumpagnia per riduce eccessivamente i so costi. À u listessu tempu, hà dettu chì a cumpagnia hà fiascatu à capisce i bisogni di i clienti in quantu à e so dumande per u rendiment di u dispusitivu high-end.

Uni pochi settimane dopu à u lanciu di a linea Galaxy S22 à u mercatu, hè statu revelatu chì tutti i trè telefoni in a serie anu u serviziu di ottimizzazione di u ghjocu (GOS) preinstallatu, chì limita u rendiment di millaie di app è ghjochi. I clienti cuminciaru à lagnà di questu prublema dopu avè amparatu chì ùn ci era micca manera di disattivà u serviziu. Samsung hà rispostu dicendu chì GOS limita solu u rendiment di u ghjocu, impediscendu chì u dispusitivu ùn surriscalda.

Avemu avà un aghjurnamentu di software chì permette à l'utilizatori di disattivà u serviziu. Ma si sparghje gradualmente in u mondu. A FTC (Fair Trade Commission) di Corea di u Sudu hà ancu digià iniziatu una investigazione in tuttu u casu per verificà se Samsung cù u rendimentu rappurtatu. Galaxy S22 ùn hà micca sparghje deliberatamente falsità informace. Intantu, Geekbench hà eliminatu tutti i mudelli di telefoni di a serie Samsung Galaxy S da a versione S10 di i so charts.

Samsung Galaxy Per esempiu, pudete cumprà u S22 Ultra quì 

U più lettu d'oghje

.