Chiudi annunziu

Samsung hà iniziatu à pre-ordini per a nova serie prevista di TV Samsung Neo QLED cù risoluzione 8K è 4K, chì offre gradualmente in a Repubblica Ceca da a mità di marzu 2022. Se pre-ordinate qualsiasi TV Neo QLED da questu. serie di mudelli di l'annu cù risoluzione 8K, riceverete un telefunu flexible Galaxy Da Flip3 5G in u valore di 26 CZK per una corona. Se decide di pre-ordine u novu Neo QLED 990K TV da a serie QN4B è sopra cù una diagonale di 85 inch è sopra, riceverete ancu un smart watch. Galaxy Watch4 Classic 46mm in u valore di 11 CZK per una corona. L'avvenimentu hè validu da u 490 di marzu à u 14 d'aprile di questu annu o finu à chì e scorte sò esaurite in l'e-shop samsung.cz, in i magazzini di marca Samsung è i venditori di l'elettronica selezziunati.

In cunsiderà u prezzu di i TV è u valore di i bonus, questu hè un'offerta estremamente vantaghju. U prezzu di vendita cunsigliatu di u più prezzu Neo QLED 8K TV QN700B di questu annu principia da CZK 69. Sè include u prezzu di u telefunu Galaxy U Flip3 5G, chì uttene cum'è bonus, vi costarà una nova TV 8K superiore da Samsung per solu CZK 43. A quantità tutale di u scontu hè quasi 001%. U più prezzu Neo QLED TV 39-inch di u mudellu QN55B cù risuluzione 85K, dopu a deduzzione di u valore di u bonus in forma di smart watch Galaxy Watch4 Classic 46mm costa solu 26 CZK, vale à dì 501% menu di u prezzu cunsigliatu. Più infurmazione nantu à l'avvenimentu pò esse truvata nantu à a pagina samsung.cz.

U flagship di a prima linea di TV Samsung Neo QLED di questu annu hè u mudellu QN900B. In più di questu, ci sò sei serie in offerta cù una diagonale da 43 à 85 inch (109 à 216 cm), cusì ci hè sicuru d'esse qualcosa per tutti. U mudellu QN900B di punta cù una risoluzione 8K di 85 inch hè dispunibule à un prezzu di vendita cunsigliatu di CZK 269, u mudellu QN990B 4K di punta cù una diagonale di 95 inch hè offertu da Samsung à un prezzu di vendita cunsigliatu di CZK 85. L'ultime TV 149K sò dispunibili in 990, 8, 55 è 65 inch, è mudelli 75K in 85, 4, 43, 50, 55 è 65 inch.

I novi TV Samsung Neo QLED offrenu i paràmetri superiori è parechje funzioni novi o migliurate. Quantum Mini LEDs sò recentemente cumplementati da a tecnulugia HDR Mapping in una prufundità di 14 bit, chì significa ancu più dettagli in luci è ombre. A funzione di i diodi Mini LED patentati hè cuntrullata precisamente da u sistema Quantum Matrix Technology, à quale u fabricatore hà aghjustatu a tecnulugia Shape Adaptive Light - a retroilluminazione si adatta à a forma di l'ughjettu affissatu. Grazie à questa cumminazione, i telespettatori ponu gode di ogni dettagliu in scene mozzafiato.

Un altru vantaghju di i novi TV hè un sonu surround eccellente senza alcunu cumprumissu. Tutti i novi mudelli Samsung Neo QLED sò dotati di altoparlanti cù sonu multidirezionale è per a prima volta supportanu ancu a tecnulugia Dolby Atmos, cusì vi sentite cum'è in un veru cinema quandu vede i filmi. L'equipaggiu funziunale include ancu a tecnulugia Object Tracking Sound (OTS), grazia à quale u sonu in a stanza copia spazialmente u muvimentu di l'ughjettu datu nantu à u screnu.

In più di l'imaghjini è u sonu di prima qualità, i novi TV Samsung offrenu ancu una gamma sana di funzioni intelligenti, grazie à quale pudete adattà e funzioni di u dispusitivu à i vostri bisogni à una misura senza precedente. E funzioni novi includenu, per esempiu, una interfaccia d'utilizatore mejorata chì facilita a visualizazione di u cuntenutu. Inoltre, i prupietari puderanu cunnette u TV à l'altri dispositi intelligenti - questu hè a tecnulugia Smart Hub. I ghjucatori saranu felici cù l'interfaccia d'utilizatore speciale Samsung Gaming Hub. I ghjucatori ponu ancu aspittà un cuntrollu più faciule, una risposta di u screnu ultraveloce, una risoluzione 4K cù una freccia di rinfrescante finu à 144 Hz è porti HDMI in u standard 2.1. Cù i novi televisori Samsung, tutti ponu gode di l'intrattenimentu in casa di alta qualità senza cumprumissu.

U più lettu d'oghje

.