Chiudi annunziu

Apple in ghjennaghju, hà vindutu più di un terzu di tutti i smartphones cù supportu per e rete 5G. Hè stata seguita strettamente da Samsung è i cuncurrenti chinesi. Questu hè statu informatu da a cumpagnia analitica Counterpoint Research.

A parte di Apple in a vendita globale di smartphone 5G in ghjennaghju hà righjuntu u 37%, a parte di Samsung era, forse sorprendentemente per alcuni, più di trè volte più bassu, vale à dì 12%. Xiaomi hà finitu terzu cù una parte di 11%, Vivo quartu cù a listessa parte è Oppo quintu cù una parte di 10%.

Counterpoint Research hà nutatu chì a parte alta di Apple hè dovuta, frà altri cose, à a so forte pusizioni in Cina, chì ùn si pò micca dì per Samsung. Tuttavia, u giant coreanu hè statu u primu à lancià un telefunu 5G. Era circa Galaxy S10 5G è era in a primavera di u 2019. In quantu à u so rivale di Cupertino, ellu "s'hà "più audace" in questu rispettu solu in uttrovi 2020, quandu hà prisentatu una serie di iPhone 12. In u contu di Apple, l'impresa analitica hà dettu ancu chì a so pusizioni in questa zona pò esse rinfurzata da l'annunziate pocu. iPhone SE (2022), u prezzu di quale hè circa a mità di u prezzu mediu di un iPhone high-end (in particulare, hè $ 429).

Altrimenti, à u principiu di l'annu, secondu l'ultimu rapportu di Counterpoint Research, 51% di i telefoni smartphones 5G sò stati venduti in u mondu. Questu significa chì ogni secondu smartphone vendutu supporta e rete 5G.

U più lettu d'oghje

.