Chiudi annunziu

Aieri, Samsung hà introduttu i smartphones di media gamma previsti Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy A73 5G. Tutti vantanu grandi schermi OLED cù alti ritmi di rinfrescante, bellu disignu, setti di foto d'alta qualità, ma ancu resistenza à l'acqua è à a polvera secondu u standard IP67. In più, però, offrenu ancu una funzione chì ùn hè più cumuna in i telefunini mid-range oghje.

Questa funzione hè a presenza di un slot per carta microSD. Dapoi Samsung hà sguassatu stu slot da i telefoni di serie Galaxy S21, si pò sente a rabbia di parechji fanatichi chì si lamentavanu chì u giant coreanu di u smartphone sguassate funzioni da i so dispositi invece di aghjunghje. Iè, parechji utilizatori scontranu ancu a rimuzione di caricatori da l'imballu micca solu nantu à i flagships.

U Galaxy A33 5G, Galaxy A53 5G a Galaxy Fortunatamente, questu ùn hè micca u casu cù l'A73 5G. Tutti anu un slot per carta microSD è a so memoria interna pò esse allargata finu à 1 TB. A quistione hè se i telefoni anu bisognu di una carta microSD quandu sò ancu pruposti in varianti cù 256GB di almacenamiento è quandu a popularità di i servizii di nuvola cuntinueghja à cresce. Ancu s'è tramindui ponu parè un generoso spaziu di almacenamentu à u primu sguardu, per un utilizatore più esigente chì piace à sparà video in risuluzione 4K o ghjucà ghjochi muderni chì ponu occupà più di 10 GB di spaziu, questu pò esse micca abbastanza. Allora una carta microSD più chjuca hè simplicemente utile.

Smartphones di novu introduttu Galaxy È hè pussibule di pre-ordine, per esempiu, quì

U più lettu d'oghje

.