Chiudi annunziu

À u Summit annuale per i Sviluppatori di Ghjochi 2022, Google hà annunziatu una funzione chì farà piacè tutti i gamers mobili avid. Grazie à a nova funzione, a scaricazione di grandi ghjochi diventerà assai più piacevule. Di sicuru, a cumpagnia americana ùn aumenterà a vitezza di a vostra cunnessione Internet. Tuttavia, hà da integrà a funzione Play cum'è scaricate in Google Play, chì vi permetterà di ghjucà grandi ghjochi mentre sò scaricati.

Puderete digià esse familiarizatu cù questa opzione da e grandi piattaforme, quandu, per esempiu, e console di ghjocu telecaricanu preferibilmente dati chì vi permettenu di ghjucà almenu una parte di u ghjocu u più prestu pussibule, per esempiu un partitu di mostra in a serie NHL. . Tuttavia, a funzione di novu introduttu hà una catch. Di sicuru, Google ùn forzarà micca l'implementazione di Play mentre scaricate. Hè solu un altru strumentu chì i sviluppatori di ghjocu ponu aduprà per rinfurzà l'esperienza di ghjucà i so ghjochi.

Dunque ci sarà certamente un gran numaru di ghjochi voluminosi publicati in Google Play in u futuru, chì ùn anu micca fastidiu cù l'intruduzioni di a nova funzione. Tuttavia, pudemu veramente aspittà l'implementazione di e nutizie da i grandi studi di ghjocu è editori. Call of Duty: Warzone hà annunziatu di pocu tempu per rinfriscà l'aspettattivi di i ghjucatori mobili un pocu prima di scaricà l'enorme quantità di dati chì u ghjocu hà bisognu di funziunà cumplettamente. Google ùn hà micca annunziatu quandu esattamente a funzione cumincià à travaglià. Pudete solu aduprà Play mentre scaricate in i telefoni cù u sistema Android 12 è più recente.

U più lettu d'oghje

.