Chiudi annunziu

Ricordemu tutti di sicuru u ghjornu chì, dopu à una seria di speculazioni, cunjecture è fughe più o menu credibili, u telefuninu Samsung hè statu infine presentatu ufficialmente à u mondu. Galaxy Piegà. Ciò chì precede a so introduzione è cumu hà fattu u so sviluppu ?

Hè statu rumore per un bellu pezzu chì a cumpagnia sudcoreana Samsung puderia intruduce u so propiu smartphone plegable, cù sti speculazioni chì guadagnanu più intensità intornu à a prima mità di 2018. Hè statu rumore chì l'attellu Samsung puderia esse in u futuru prevedibile una marca nova. Sarà liberatu un smartphone plegable, chì deve esse equipatu cù un display OLED cù una diagonale di almenu 7″, è chì deve serve cum'è una tableta quandu si apre. Proposte più o menu salvatichi di cumu un tali smartphone plegable da l'attellu di Samsung duverebbe esse cum'è chì circulanu in Internet dapoi qualchì tempu, ma a cumpagnia stessa hà fattu un pocu più di luce nantu à tuttu solu in a caduta di u 2018.

À quellu tempu, u capu di a divisione mobile di Samsung, DJ Koh, hà dichjaratu ufficialmente in una di e so interviste chì Samsung hè veramente travagliatu nantu à un smartphone plegable esclusivu, è chì puderia ancu mostrà à u mondu unu di i so prototipi in un futuru prevedibile. E speculazioni à l'epica parlavanu di dui schermi, prutetti da un materiale speciale flexible è durable, è ci era ancu rumuri annantu à un prezzu assai altu, chì duverebbe fà u smartphone plegable di Samsung un dispositivu di lussu, destinatu soprattuttu à i clienti mobili. In nuvembre 2018, Samsung hà prisentatu un prototipu propiu à a so cunferenza di sviluppatori Galaxy Fold - à quellu tempu, prubabilmente pochi persone avianu una idea di quantu u ritardu seria in quantu à u lanciu ufficiale di stu mudellu.

Informace riguardu à a data di a presentazione, o di u lanciu di vendita di u novu smartphone plegable da Samsung, sò sempre diffirenzii. Si parlava di u principiu di u 2019, alcune fonti più audaci anu speculatu ancu fine di 2018. In una cunferenza tenuta in April 2019, però, Samsung hà annunziatu chì un errore era accadutu durante u sviluppu, a pruduzzione è a prova, chì duveria ritardà a liberazione di u smartphone. A data di iniziu per i pre-ordini hè stata cambiata parechje volte. Samsung Galaxy Infine, u Fold hè diventatu gradualmente dispunibule in i paesi individuali di u mondu da u principiu di settembre 2019.

Samsung Galaxy U Fold era equipatu cù un paru di display. Un schermu più chjucu, 4,6 ″ era situatu in u fronte di u smartphone, mentre chì a diagonale di a visualizazione interna Infinity Flex di Samsung. Galaxy A piega era 7,3 "quandu hè stata aperta. Samsung hà dettu chì u mecanismu di u telefuninu duveria sustiniri finu à 200 855 folds and refolds. À a cima di a visualizazione interna era un cutout per a camera frontale, u smartphone era alimentatu da un processore Qualcomm Snapdragon 12 è offre 512 GB di RAM cù XNUMX GB di almacenamiento internu.

Da i media, u primu smartphone plegable di Samsung hà guadagnatu elogi per e so caratteristiche, a camera è a visualizazione, mentre chì u prezzu di u smartphone era a faccia principale di a critica. Malgradu u fattu chì u primu smartphone plegable da Samsung hà avutu affruntà una quantità di prublemi cù a visualizazione, a cumpagnia ùn hà micca rinunziatu à a produzzione di sti mudelli, è hà introduttu gradualmente altri mudelli di un tipu simili.

U più lettu d'oghje

.