Chiudi annunziu

Amanti di i ghjoculi di strategia mobile, diventate più intelligenti. Nantu à u dispusitivu cù Androidem a iOS perchè u titulu Total War: MEDIEVAL II serà prestu dispunibule, chì hè probabilmente a più bona parte di a legendaria serie di strategia.

Total War: MEDIEVAL II prumetti di purtà à l'utilizatori di u telefuninu un mischju di battaglie massive in tempu reale è strategia cumplessa basata in turni. U ghjocu si svolge in trè cuntinenti durante u Medievu, cù l'ughjettu principale di assicurà e risorse è a lealtà per duminà un imperu giganti chì si stende da e coste di l'Europa Occidentale à e sabbia di l'Arabia Saudita.

I ghjucatori ponu aspettà 17 fazioni ghjucabili è una campagna massiva di un ghjucatore chì li porta in Europa, in Africa di u Nordu è in u Mediu Oriente. Di sicuru, u cuntrollu di u ghjocu serà adattatu à i schermi tattili, cusì una nova interfaccia d'utilizatore intuitiva è un cuntrollu di toccu sofisticatu pò esse espertu, chì permetterà à i ghjucatori di cuntrullà perfettamente u campu di battaglia.

A liberazione di u portu mobile, chì hè daretu à l'esperimentu studio Feral Interactive (hà purtatu ancu altre gemme strategiche à i telefunini, cum'è e prime parti di Total War, XCOM o Company of Heroes), hè prevista per u 7 d'aprile. Custarà 15 euro (circa 370 CZK). Pudete ghjucà u ghjocu avà pre-registru.

U più lettu d'oghje

.